- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Intiem
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 3,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen zonder condoom
- Tussen borsten (russisch)
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
- Origine
- Aziatisch
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 30 minuten
- Dag
- Zondag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/4639705-monica
- Totale kosten (in euro)
- 100
Deze dame bezocht... was net begonnen dus nog beetje onwenning!
Maar... ze spreekt beetje engels en dat is al heel wat
Lijkt ze op de fotos? ja.. wel iets meer buik dan gedacht maar tja. Nobody is perfect..
Kamer is klein maar god genoeg. Gordijnen dicht genoeg zodat je genoeg ziet...
vakkundig naar de douche begeleid en zoals met veel chinezen weet je het ritueel...
Alleen deze deed het beroerd. Dus niet samen douche maar aangekleed ging ze mijn pik beetje wassen..
Terug op de kamer in ieder geval goed aan de bak en prima vermaakt! Althans die paar minuten die ze piijpte... Pijpt rustig, vergeet de ballen niet en begreep dat ze tegen kleine meerprijs ook rimt (geen gebruik van gemaakt).
Scheelt sowieso als je de dame van de foto krijgt (tip vraag altijd foto als je chinees besteld
)
overigens bij het neuken kwam er allemaal wit spul uit haar kut "yes baby I use cream nighttime"... .. gatver
Anyway ze deed wel netjes mijn veters strikken...
Maar... ze spreekt beetje engels en dat is al heel wat
Lijkt ze op de fotos? ja.. wel iets meer buik dan gedacht maar tja. Nobody is perfect..
Kamer is klein maar god genoeg. Gordijnen dicht genoeg zodat je genoeg ziet...
vakkundig naar de douche begeleid en zoals met veel chinezen weet je het ritueel...
Alleen deze deed het beroerd. Dus niet samen douche maar aangekleed ging ze mijn pik beetje wassen..
Terug op de kamer in ieder geval goed aan de bak en prima vermaakt! Althans die paar minuten die ze piijpte... Pijpt rustig, vergeet de ballen niet en begreep dat ze tegen kleine meerprijs ook rimt (geen gebruik van gemaakt).
Scheelt sowieso als je de dame van de foto krijgt (tip vraag altijd foto als je chinees besteld
overigens bij het neuken kwam er allemaal wit spul uit haar kut "yes baby I use cream nighttime"... .. gatver
Anyway ze deed wel netjes mijn veters strikken...
Laatst bewerkt: