WHEM Mrs Chloe, Vilvoorde/Grimbergen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Deze week voor de eerste keer een afspraak van 1 uur gemaakt per telefoon en WhatsApp met Meesteres Suzana.

Ongeveer locatie doorgekregen en ter plekke zoals gebruikelijk even bellen voor het huisnummer.
Met het vinden van dat huisnummer gaat Google Maps de fout in.
Ik heb het adres na enigszins moeizaam telefonisch contact alsnog gevonden, gaf me wel enige stress.

Thuis gekomen dit op de PC gecontroleerd en Waze begeleidt je feilloos naar dat nummer.

Achter de voordeur bevond zich een aantrekkelijke vrouw en ik werd door haar met een vriendelijke kus ontvangen.

Een verdieping omhoog bevond zich de SM kamer, is niet heel groot, maar wel voorzien van echt alle ongemakken.
Was ook goed verwarmd, buiten was het 5°.

Ik had mijn wishlist die per app al waren besproken, toch op papier gezet voor de duidelijkheid.

Na wat sanitaire handelingen in de badkamer, die zeer schoon en lekker warm is kon het feest beginnen.

Wat er is afgesproken en meer wordt op een zeer professionele manier vervuld.
Het happy-end heb ik nog weinig zo intens meegemaakt.

Na afloop nog wat nagepraat, maar toen kwam er toch wel een konijntje uit de hoge hoed.
Het was niet Suzana, maar Chloé.

Suzana zou in Januari 2026 weer aanwezig zijn.

Ik had dat bij binnenkomst niet gevraagd, ging er blind vanuit dat het Suzana was i.v.m. contact door de telefoon en WhatsApp,

Achteraf maakte het niet zoveel uit, de sessie was meer dan uitstekend, maar toch.

Er is hier een vervolg, ga de volgende keer zeker Chloé weer bezoeken, maar wil Suzana toch ook een keer in een sessie meemaken.

Wordt vervolgd.

Terug
Bovenaan Onderaan