- Algemene beoordeling
- 2,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Penismassage
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Uitstekend
Afgelopen donderdag bij MW Weert geweest. Een 5tal dames hebben zich voorgesteld. Op voorhand ging ik voor Lindsey of Aaliyah. Helaas Lindsey kwam niet voorbij in de voostelronde. Gekozen voor Aaliyah. Net toen we naar beneden gingen kam Lindsey omhoog en wat zag zij goed uit. Aaliyah viel fysiek beetje tegen maar hoopte dat dit zich compenseerde op de kamer. Douchen was nog wel leuk en erotisch, maar een echte BtB is het niet geworden. Er wordt ook niet meer echt gevraagd welke massage je wilt hebben. Je tikt 160 euro af en je gaat naar de kamer.
Aaliyah hele lieve meid en massage goed, maar totaal niet erotisch. Na douchen vooral lang op de buik gelegen en ze heeft zeker 20 min aan einde van benen gezeten, wat ik totaal niet als erotisch ervaar. Laatste 15 min mogen omdraaien en we hadden nog 5 min, ivm douchen en opruim laatste 10 min. Nadat tijd bijna omwas vroeg ik om verder te gaan met Lindsey, dit kon niet zei ze, we moeten eerst douchen en kamer opruimen. Jammer want dit toch al heel vaak gedaan zo. Samenvattend : lieve meid maar niet geschikt voor dit werk, en zonder hoogtepunt naar buiten
Aaliyah hele lieve meid en massage goed, maar totaal niet erotisch. Na douchen vooral lang op de buik gelegen en ze heeft zeker 20 min aan einde van benen gezeten, wat ik totaal niet als erotisch ervaar. Laatste 15 min mogen omdraaien en we hadden nog 5 min, ivm douchen en opruim laatste 10 min. Nadat tijd bijna omwas vroeg ik om verder te gaan met Lindsey, dit kon niet zei ze, we moeten eerst douchen en kamer opruimen. Jammer want dit toch al heel vaak gedaan zo. Samenvattend : lieve meid maar niet geschikt voor dit werk, en zonder hoogtepunt naar buiten