Algemeen Mystique Thai Thai, Den Haag, Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vandaag voor de 3e keer bij MTT geweest, wat mij betreft de beste massagesalon bij mij in de buurt. Heb nu een uurtje beleefd met Som, Satang en Jenny. Volgende bezoek ga ik denk ik voor een nuru massage omdat ook eens mee te maken. Andere dames bij MTT die ik zeker moet bezoeken of heb ik de top 3 nu gehad?
 
Ik kwam een geruime tijd bij deze massage salon. Altijd aantrekkelijke dames en goed verzorgd. Ben er op afgeknapt over het feit dat de massage niet het uur haalde en je toch 80 euro had afgetikt. Ik ben zeker niet de lelijkste, maar na 40/45 minuten al stoppen dan zeg ik doei. Altijd het smoesje klaar van oh ik heb niet op de klok gekeken en dan toch het uur als nog volmaken.
De massage in Thailand is stukken beter van kwaliteit. Daar haalt mistique thai het absoluut niet bij. Ik begrijp de positieve reacties niet altijd. Maar goed, smaken verschillen.
 
Ik kwam een geruime tijd bij deze massage salon. Altijd aantrekkelijke dames en goed verzorgd. Ben er op afgeknapt over het feit dat de massage niet het uur haalde en je toch 80 euro had afgetikt. Ik ben zeker niet de lelijkste, maar na 40/45 minuten al stoppen dan zeg ik doei. Altijd het smoesje klaar van oh ik heb niet op de klok gekeken en dan toch het uur als nog volmaken.
De massage in Thailand is stukken beter van kwaliteit. Daar haalt mistique thai het absoluut niet bij. Ik begrijp de positieve reacties niet altijd. Maar goed, smaken verschillen.
niet elke wandelaar is in Thailand geweest. qua massage vind ik deze tenten sowieso beter dan die met nederlandse vrouwen. daar is het vaak beetje zacht aaien en daarna gewoon lekker aftrekken. en je moet ook niet denken dat je perfectie krijgt voor 80 euro per uur, voor corona was het dacht ik zelfs 70. voor deze prijs vind ik MTT gewoon een goede tent
 
Ben as donderdag in de regio, twijfel tussen Satang, Ploy of Way? Zal vooraf denk ik ook reserveren of zeggen jullie eventuele andere suggesties te hebben in de omgeving? Zal ook een recensie delen.
Altijd vooraf reserveren bij MTT. Er zijn meer dames dan kamers beschikbaar, dus zonder reservering is er vaak geen kamer vrij. Ik ben bij 3 MTT dames geweest. De beste vond ik veruit Jenny, daarna Som en daarna Satang.
 
Had vanmiddag vroeg een heerlijk uurtje met een slanke dame met een tweetal plaatjes op de rug. Heeft iemand de artiestennaam? Ben het compleet vergeten te vragen.
 
Ik denk dat dit Way/Wey is.
Het blijkt inderdaad om Way te gaan. Vanmiddag op goed geluk binnen gelopen. Gastvrouw vertelde me dat er twee dames beschikbaar waren, dit bleken Karin en Way te zijn, kies daar maar eens uit…. Iets wat ik na enige twijfel niet kon. Beide dames waren 45 minuten beschikbaar en met enige vertwijfeling vroeg ik of beide dames mee wilden komen 🫣 tijd van m'n leven gehad met deze twee voor mij favoriete dames.
 
Helaas mag ik dalijk Xtra werken..., Dus de 4 handen massage komt later...

Maar vorige week een nuru massage gedaan,met satang, en dat was echt geweldig!!! Ze heeft een heerlijk strak en slank lijfje,mooie borsten....ze mag elke dag wel over me heen glijden!!! Als Xtra mocht ik haar heerlijk beffen,. Nadat ze met zichzelf speelde toen ze op me zat, vlak bij me gezicht....daarna heerlijk missionaris haar genomen.. heerlijk strak poesje..
Tongzoenen doet ze helaas niet....
 
Terug
Bovenaan Onderaan