N..... met muziek?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben van de slow seks, vanilla style.....
Muziek die ik nooit draai om naar te luisteren maar voor de seks ideaal is;
Depak Chopra meer van die slow zwijmel tingeltangel muziek.
Desnoods een opname met zo'n kabbelend beekje of zo. (erg maar waar)
Maar vooral Sade heeft mega veel orgasmes van achtergrond muziek voorzien.

Oh en privé met mijn vrouw..... "Pro's & Cons of Hitchhicking" van Roger Waters.... al tig jaren onze favoriete muziek in bed.

Funk, Soul, Drum&Bass, luister ik thuis wel naar, "om te luisteren".
 
De dvp heeft altijd muziek van haar aan, beetje vrolijke hiphop laten we maar zeggen, vind ik prima voor het moment. Een keer deed ze mijn voorkeur op, rock, kwam ineens System Of A Down langs; kon m'n lach niet inhouden!🤣 Maar een muziekje is wel prettig!
 
Gisteren stond de muziek tijdens mijn bezoek te hard en een genre waar ik niet van ben.
Eenmaal goed bezig niet veel last meer van maar om in de stemming te komen wordt iets lastiger.
 
Hangt ervan af welke muziek en hoe luid die staat. Zachte lounge of jazz kan wat een relaxere sfeer zorgen. Maar het liefst geen gewone radio. Het is hoe hier al gezegd is, makkelijk om tijd bij te houden. Veel zenders hebben een aanhoudende tijdslijn. Op het uur het nieuws, kwartier later reclame, op het half uur kort nieuws + verkeer en dan weer kwartier later reclame. Gebruik zelf die truc op het werk eigenlijk.
Soms is muziek uit hun thuisland ook rustig, alleen versta je er niks van dan.
 
Ik vind het altijd wel leuk, muziek aan. Niet te hard. Vooral als er een liedje voorbij komt die ik leuk vind. Als de dame dan ook leuk is, grappig om te onthouden.
 
Was laatst bij een Braziliaanse dvp, bleek achteraf de hele tijd 100% NL aan te hebben gestaan :p Weet zeker dat zij zelf geen woord ervan begrijpt; puur als ruis op de achtergrond I guess...geilste met neuken met muziek was een Antiliaanse dames; die ging altijd dansen en beetje meezingen stukjes van veelal seksgerelateerde liedjes (verre van mij smaak in muziek, maar het onderwerp trekt wel;))
 
Wat te denken van een centraal systeem waar ineens keihard muziek over afgespeeld wordt, terwijl het daarvoor stil was. Dan krijg je ook wel een hartwip. Daarnaast totaal geen controle over wat er afgespeeld wordt.
 
Muziek is het enige wat ik een beetje mis in Trianon. Voor de rest toplocatie
Er is een muziekknop, maar da's zowat het eerste wat ik uitzet bij binnenkomen. Gewone radio is nogal onvoorspelbaar. Voor het weet lig je doggy te neuken op 'Beat it' van Michael Jackson, gevolgd door 'All I want for Christmas is you'.
(Echt meegemaakt trouwens)
 
Er is een muziekknop, maar da's zowat het eerste wat ik uitzet bij binnenkomen. Gewone radio is nogal onvoorspelbaar. Voor het weet lig je doggy te neuken op 'Beat it' van Michael Jackson, gevolgd door 'All I want for Christmas is you'.
(Echt meegemaakt trouwens)
Ok ja dat marcheert ni. Ik zal earpods insteken volgende keer👍🏻
 
Laatst bewerkt:
Er is een muziekknop, maar da's zowat het eerste wat ik uitzet bij binnenkomen. Gewone radio is nogal onvoorspelbaar. Voor het weet lig je doggy te neuken op 'Beat it' van Michael Jackson, gevolgd door 'All I want for Christmas is you'.
(Echt meegemaakt trouwens)
Radio staat altijd aan in trianon stoort mij eigenlijk niet ben met leukere dingen bezig 😉🤣🤣
 
Er is een muziekknop, maar da's zowat het eerste wat ik uitzet bij binnenkomen. Gewone radio is nogal onvoorspelbaar. Voor het weet lig je doggy te neuken op 'Beat it' van Michael Jackson, gevolgd door 'All I want for Christmas is you'.
(Echt meegemaakt trouwens)
Ah de muziekknop al een paar keer mogen voelen met mijn hoofd 😂 (lomp zijn)
 
Terug
Bovenaan Onderaan