N..... met muziek?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Tepellover

Meubelstuk
Forumpionier
2.700
02/07/21
7.066
31
Als ik bij een dame op de kamer kom staat er eigenlijk altijd muziek aan. Of afkomstig van haar telefoon of in privéhuizen gewoon uit een speaker.
Ook lees ik soms in recensies dat mannen de muziek op de kamer positief vermerken.
Ik vraag geregeld of de muziek uit gezet of ten minste heel zacht gezet kan worden. Ik houd heel veel van bijna alle vormen en sorten van muziek, het liefst live, maar als ik bij een dame ben leidt mij muziek af en wil ik met mijn aandacht volledig bij haar en mij zijn.
Zijn er meer die er net zo tegen aan kijken?
 
Nog nooit meegemaakt dat een dame mijn smaak in muziek aan heeft staan, en eerlijk gezegd voor bij de seks zou ik dat ook niet willen :ROFLMAO:. Maar dit weekend toch weer een prima herhalingsbezoekje bij een dame die muziek had op staan waar je toch heerlijk op kunt gaan
 
Alhoewel ik een muziekliefhebber ben heb ik toch liever eventjes geen muziek, we zijn met een andere hobby bezig en dan gaat de concentratie naar de daad anders kan het je alleen maar afleiden, muziek kun je meerdere uren per dag beluisteren de daad is een niet alledaagse bezigheid.
In sommige privéhuizen zetten ze muziek op om niet te horen wat er in de andere kamers gebeurt.
 
Muziek stoort me meestal niet zo. Liefst instrumentaal, dat wel.
Radio met nieuws en reclame en deejays en belspelletjes, dat is pas erg :oops: als dat aanstaat vraag ik altijd of het uit mag. Of vervangen door muziek.
Is toch leuk? Kan je tijdens de seks mee raden ? en horen of je in de file komt en eventueel verlengen mocht dat zo zijn ?
 
Ik heb het ook liever niet, mede omdat ik slechthorend ben en geluiden soms moeilijk van elkaar kan onderscheiden. Het wordt me dan al snel te druk. Ik weet ook nog goed dat een dame gewoon de radio aanzette, en ik halverwege de daad de Carglass-reclame moest aanhoren. Dan is de concentratie dus weg. M'n vaste dame zet gelukkig geen muziek aan, en ik denk dat ik in het vervolg bij andere dames ook vraag of ze het uit willen zetten.
 
@JokePrive Ja ja, en dan zeker stiekem een playlist hebben met daarin files op alle wegen. ?

Muziek, als het niet te hard staat en een beetje niks zeggende voortdreutelende muzak is gaat het nog, maar anders gaat een deel van mijn concentratie toch langzamerhand naar het actief luisteren en dat komt hetgeen waarvoor ik eigenlijk gekomen ben niet ten goede.
 
@JokePrive Ja ja, en dan zeker stiekem een playlist hebben met daarin files op alle wegen. ?

Muziek, als het niet te hard staat en een beetje niks zeggende voortdreutelende muzak is gaat het nog, maar anders gaat een deel van mijn concentratie toch langzamerhand naar het actief luisteren en dat komt hetgeen waarvoor ik eigenlijk gekomen ben niet ten goede.
Damn.. jij hebt t door! Weer een truuk om zeep geholpen ?‍♀️
 
Beetje van die lounge achtige muziek rustig aan, stoort me niet. Radiozenders zou ik me aan ergeren, maar nog niet meegemaakt. In de Doubletstraat eens binnen gestapt bij een dame die had hard Arabisch/Turkse muziek aanstaan. Gelijk gevraagd of dit zachter of uit kon.
 
ik maak het regelmatig mee bij Roemeense dames dat ze een soort 'Frans Bauer' uit hun regio op hebben staan..
ook dat ze dan doodleuk zachtjes zelf meezingen..
komt in meer of mindere mate dan over als 'doe jij maar wat je wil en mag doen,ik ben er nou toch niet'..
hoeft niet natuurlijk ,maar dat gevoel krijg ik..
laatst een dame die helemaal gecharmeerd was van Bruno Mars..had ze op haar laptop een hele playlist die ze afdraaide..
dat was volgens mij ook gewoon voor haar makkelijk om de tijd bij te houden..'Marry You' zit op 30 minuten en 'Uptown Funk' op 45 ,dus dan moet je van bed af ..maat..aankleden en wegwezen..
zou zo maar kunnen..
maar goed ,altijd nog beter dan gewoon FM radio ..ooit een keer bij een dame geweest die volgens mij toe Studio Brussel aan had staan..
eerst het nieuws..en gelijk daarna 'I'm overcome' van Live erachter op ..
mijn zin was meteen over..en s niet meer terug gekomen..
 
Een muziekje hoort er voor mij helemaal bij , als het er niet is vraag ik er zelf om , de muziekkeuze laat ik altijd aan de dame over meestal omdat ik vooral latinas bezoek krijg je dan natuurlijk latin muziek van die kwijlebal van een Romeo Santos of zo te horen
Zelf zal ik dat nooit draaien maar bij een wip met een lekkere latina draagt dat vreemd genoeg bij aan de sfeer voor me
 
inderdaad veel dames hebben muziek aanstaan, meestal Roemeense / Balkan smartlappen met een beat eronder. Gelukkig reageren de meeste positief als ik vraag om wat anders.
Meeste privéhuizen hebben op de kamers een speaker waar muziek uit komt, zelden zijn ze in de kamer te wisselen voor een ander kanaal, met een beetje geluk zit er wel een aan/uit knop op. Wat mij echt de lust ontneemt zijn reclames, fileberichten en belspelletje. Ergste van allemaal: Skyradio.. daar krijg ik echt een slappe van, zeker zo tegen het einde van het jaar als er de hele dag van die kut kerstliedjes gedraaid word
Overigens kan doodse stilte als een dame geen babbelkont is ook dodelijk zijn voor de sfeer..
 
@Tepellover: Wij kunnen elkaar de hand schudden, want ik heb bij voorkeur ook geen muziek of alleen hele zachte en rustige muziek.
Ik wil op geen enkele manier afgeleid worden en in het moment opgaan en verwacht ook van de dame dat ze met haar volle aandacht bij mij is! Als ik daaraan twijfel dan zal dit ten koste gaan van de beleving en zal het altijd bij een eenmalig bezoekje blijven.

Hiphopmuziek vind ik al helemaal een afknapper, dat neemt bij mij echt een deel van de zin weg.
 
@Tepellover: Wij kunnen elkaar de hand schudden, want ik heb bij voorkeur ook geen muziek of alleen hele zachte en rustige muziek.
Ik wil op geen enkele manier afgeleid worden en in het moment opgaan en verwacht ook van de dame dat ze met haar volle aandacht bij mij is! Als ik daaraan twijfel dan zal dit ten koste gaan van de beleving en zal het altijd bij een eenmalig bezoekje blijven.

Hiphopmuziek vind ik al helemaal een afknapper, dat neemt bij mij echt een deel van de zin weg.
Een deel maar ? hip hop neemt bij de zin tot leven weg
 
Rustige muziek graag. De Eagles doen het wel voor mij. Een band waar je niet fout mee kunt zitten. Meerdere malen heb ik al een mobiel afgezet als er een p......herrie uitkwam. Maar meestal gewoon even vragen. Roemeense muziek is pas herrie zeg.

Laura Mendes destijds. Die kleine vond Pavarotti wel mooi vertelde ze mij eens; nou ik ook. Jaren later hebben we het op mooie operaklanken gedaan. Volgens mij probeerde ze de buren er ook een beetje mee te treiteren. Ze was de blokfluit van het buurmeisje meer dan zat begreep ik.:ROFLMAO:
 
Van Morrison met het nummer Why Must I Always Explain

En verder ga ik altijd wel lekker op het nummer The Wanderer van Johnny Cash Ft U2, deze wel keihard, heerlijk die eerste zin vd tekst ?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb heb een kleine voorliefde ontwikkeld de laatste tijd voor latino's , en deze zetten meestal de telefoon aan met Spaanstalige muziek, mij interesseert het helemaal niets, als het maar niet hard staat, soms kun je mekaar niet meer verstaan, vraag ik met wijsvinger en duim dat het wat minder kan.
Sommige gebruiken het als tijdsbaken , en weten precies hoe laat je in de afspraak zit met het nummer dat ze draaien, vrouwen, soms snap ik ze , maar meer ook niet.
 
als je dames bezoekt van in de 20 tot max 30 ,zul je automatisch met hun soort muziek in aanraking komen..
dus pakweg van na of net na 2000 tot heden
vind ik persoonlijk niet erg..ik neig om te zeggen dat muziek 'vroegah'beter was..maar dat is nou eenmaal niet helemaal waar..
alleen sta je er anders in..
vind muziek uit mijn jeugd ook goed..zal het alleen niet dagelijks draaien..ga ook veel met mensen om ,de helft van mijn leeftijd ..dus leer constant bij..
laatst had een dame nummer van 50 cent opstaan..was eigenlijk al te oud voor haar .(windowshopper)..en relatief buiten mijn leeftijdscategorie
maar ik kende heel de text..'you know this'?..zei ze nog..
ijs was gebroken..
 
Als er iemand bij mij op bezoek komt, of iemand professioneel bijvoorbeeld het opgegeven gasverbruik komt controleren, zet ik altijd de muziek uit en eventueel de televisie af. Dat heette vroeger fatsoen.

Een dame zou eigener beweging de muziek moeten afzetten, of minstens vragen wat de wens is van de (potentiële) klant ten aanzien van die muziek.

Veel dames doen dat ook correct, al zijn er ook bij die als de zwaardvis is gevangen en nog voordat het zwaard is geneutraliseerd door een rubberen schede, alvorens het de kostelijke schede in mag, die muziek weer aanzetten. Dan vraag ik altijd vriendelijk of de dame "het" ook zònder kan (niet dubbelzinnig bedoeld).

Of ik adviseer twee historische muziekstukken: 4.33 van John Cage uit 1953 en een nummer met de ironische titel Silent Knight van de groep Son of Pete (Beserkley-single B-5746) uit 1976.

En voor die hooguit twee niet-muziekkenners die dit lezen: beide muziekstukken bieden volstrekte stilte.

Ah, Joke, jij schrijft: "horen of je in de file komt" (# 7) waardoor ik ineens terug moest denken aan mijn middelbare school-tijd, toen een medeleerling in een opstel schreef: uren zaten we in een fille.

Dat zal wat hebben gekost, zelfs in die dagen ...
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan