Recensie Nadia, Casa Cherda, Den Haag 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sammeke659

Vaste klant
113
30/01/22
118
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.casacherda.nl/nadia/ en https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/503290-nadia#overview
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen vrijdag met Nadia afgesproken, bij Casa Cherda, en bij binnenkomst na afrekenen bij de gastheer doorgestuurd naar kamer 3. Altijd toch wat ongemakkelijk als je op de kamer op de dame wacht, des te groter was de verrassing toen Nadia binnen kwam. Wat een prachtige mooie dame, lief gezicht, mooie slank petit figuur, prompte borsten (lichtelijk geholpen) en een heerlijk kontje…kort en goed, echt een dame waar ik het best wel warm van krijg **

Na de waspartij samen plaatsgenomen op het bed waar zij al babbelend vraagt wat de wensen zijn en tussentijds het spel rustig opbouwt. Ze is ingetogen en in het begin wat afwachtend, maar naarmate het spel vorderde werd ze relaxter, en tijdens het beffen liet zij zich heerlijk gaan. Toen was het mijn beurt, en heeft zij mij heerlijk (ZC) gepijpt. Afwisselend, de ene keer heerlijk met haar tong en dan weer echt diep, en tussendoor kijkt ze je heerlijk aan. Na een tijdje stelde ze 69 voor, wat een heerlijke belevenis om haar te mogen beffen als ze je met heerlijke halen pijpt en je voelt dat zij er zelf ook van geniet!!

Wat verder heeft plaatsgevonden houdt ik tussen Nadia en mijzelf, maar het was een geweldig samenzijn met haar!!

Nu ik er zo over terugdenk schiet mij enige gelijkenis met mijn favoriete dame te binnen. Dezelfde slanke petit lolita figuur, halflang donkerblond krullend haar, lief zacht gezicht, en een geweldige sexdrive en super gericht om het jou naar de zin te maken!
Kortom, Nadia is een arabische Ira (te Zoetermeer, voor die haar kennen)

Ga zeker nog eens bij Nadia op visite!
 
Zou ik zeker eens doen (y)
Naar welke dame(s) bezoek je dan meestal?
Sonja (Sofia/Sofie vroeger) is eigenlijk altijd prijs, maar Tatjana is tevens gezellig, en met Maria is het ook een aantal keer heel geslaagd geweest. En Melizza More is er aanwezig bij tijd en wijlen, daar heb ik twee keer van mogen genieten; bloedje geil en hele gezellige vrouw.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan