Recensie Nadia, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DEFSPOON

Newbie
2
07/09/21
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Penismassage
  6. Pijpen deepthroat
  7. Pijpen zonder condoom
  8. Speciale kleding verzoek
  9. Tussen borsten (russisch)
  10. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/4265894-nadia
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

Na veel bezoekjes bij een bekende Thaise massage salon in Rijswijk deze keer op de bonnefooi bij Nadia terecht gekomen.
Via Whatsapp berichtjes uiteindelijk aangekomen bij haar appartement ergens in Zuid en jeetje wat een schoonheid!

In t echt is ze mooier dan haar foto's. Ontvangst is in een kleine kamer waar we gelijk begonnen met zoenen en met elkaars lichaam verkennen! Russisch begonnen en geëindigd! Haar borsten vroegen erom😂
Van start tot finish erg hoog GFE gehalte met bijna alles erop en eraan.

Daarna nog gepraat over haar toekomst maar ze is ook geïnteresseerd in jouw persoon.
Waarschijnlijk gaat ze komende week naar Amsterdam of Nijmegen voor werk.
 
Kan me helemaal aansluiten bij de Topicstarter.
Een erg fijne GFE-ervaring. Absoluut de moeite waard om daar mee af te spreken.

Lieve meid, spreekt redelijk Engels en wil het jou alleen maar naar de zin te maken.
 
Ik ben nieuw op dit forum als lid, vroeger was ik wel lid van Hookers. Nu dus ook hier.
Doch wilde ik dit even kwijt. Ik had contact gezocht met Nadia (Nijmegen) maar is dezelfde als de link bovenaan.
Ik herken de foto's.

Gisteren een afspraak met haar gemaakt voor vandaag. Op deze dag (vandaag) vroeg ze nog om een bevestiging of ik wel zou komen, anders had ze een andere belangstellende. Begrijpelijk. Ze had nog fotootjes meegestuurd van welke kledij ze kon aantrekken. Ik kon daar dan uit kiezen Ik bevestigde mijn keuze. E dat ik op de afgesproken tijd zou aankomen, Expliciet nog de afspraak-tijd vermeld, en dat ik in de auto ging stappen en gaan rijden. Ruim 80 km, waar ik haar ook op de hoogte van bracht. Je voelt 'm al, eenmaal aangekomen, "ruim op tijd" stond haar mobiel en whats-app uit (één vinkje) Ik dacht misschien is ze nog met een klant bezig, maar na 3 kwartier over tijd nog steeds geen teken van leven. Ik stuurde haar aldaar WA berichtjes, en een foto als bewijs dat ik er was. Maar geen berichten meer. Ben maar naar huis gegaan. Heb haar ge-appt dat ik het erg jammer vind dat ze niks meer van ze laat horen. Nu staan mijn berichten wel op twee vinkjes, en is ze weer online op WA. Maar geen uitleg o.i.d. Dit is mij nog niet eerder gebeurd. Ik twijfel niet aan de bovenstaande recencies (wel die van Kinky) Dus waag gerust een een gokje. (ik niet meer). Maar als je van ver komt is het eventueel zonde van je tijd en benzine geld. Ik krijg nu ik dit schrijf net een berichtje. "Sorry". Haar mobiel had kuren, jaja
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan