Recensie Nana, Bar Vogue Schepenvijverstraat 21 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

U-Turn

Wandelaar
38
16/04/23
33
7
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze avond Nana bezocht, een vrij jonge Roemeense. Ze is 23. Ze droeg een roze tenue uit een stuk. Ik had haar nog niet eerder opgemerkt. Maar ik kom niet zo vaak in de rosse buurt in Gent, dus ja. Met haar mooie zandloper figuur en relatief grote natuurlijke borsten, wist ze mij binnen te krijgen. Ze is klein zonder haar hoge hakken. Ik heb bij voorkeur iets groter. Wanneer ze zich ontdeed van haar tenue. Viel het meteen op dat haar borsten ferm door hangen. Liever zo dan harde fake tieten. Ze is niet erg spraakzaam. Pijpen deed ze goed, met variatie. Eerst vroeg ik voor haar on top. Ik mocht haar borsten aanraken maar niet likken. Dat had ze niet graag. Haar vagina aanraken was uit den boze. Dan vroeg ik om doggy. Wat geen enkel probleem was. Ze werkte goed mee. Zij het met een controlerend handje ertussen. Ik kon goed doorpompen. Heb uiteindelijk gevraagd, het met de hand af te werken. Waar ze ook meteen op inging. Was benieuwd naar haar aftrekkunsten, vandaar. Die waren monotoon, met condoom.
Kort samengevat, niet slecht. Maar afstandelijk en plichtsbewust uitgevoerd. Voor mij weinig herhalingsgevaar dus. Heb ondertussen ook gezien dat er een treat is over haar. Die mijn woorden blijken te bevestigen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan