Na extra weekendwerk tijd voor ontspanning. Weinig ervaring met "massagesalons" en nog minder met "rijst en noedels" zoals een medewandelaar deze dames omschreef.
Een oude zeer kleine dame opende de

. Moest wel 3 keer vragen naar een andere dame, wou die er nu zelf aan beginnen?
Nancy dus. 40–plus Thaise dame met uitvalsbasis Hasselt. 10-15 jaar ouder dan op de foto's, hangbuikje, flinke kont, cellulitis, ferme tepels.
Ze zei dat ze hier pas 6 maanden aan het werk was…wat niet klopt gezien datum starttopic. Liegen over onbenulligheden, het zegt iets over een mens. Voorheen actief te Winksele bij Leuven gaf ze aan. Volgens eerste topic van 2022 ook werkzaam te Brecht. Haar Engels is verstaanbaar.
Drankje aangeboden gekregen.
Na afzonderlijk wasje kwam al direct sex ter sprake. Nancy was aangenaam verrast door mijn

.
Badkamer behoorlijk koud.
Na kussend afdalen via mijn tepels ging hij in het

je. Over naar 69. Nancy kan wat afkreunen, ik ging verder met beffen en haar

je werd goed nat. Wel niet fris dus vroegtijdig gestopt.
Verder met schuren tussen haar gesloten benen. Tongzoenen

was best oké. Voor ik het doorhad bracht ze het rubbertje aan. Verder met penetratie, zonder glijmiddel, opnieuw met gesloten benen om het strak te houden.
De massage. Hou van stevig. Vrij goed en compleet maar van een massagesalon verwacht ik meer.
Nancy gaf aan dat het tijd was. Mijn chrono gaf nog 15 resterende minuten. Ik zei haar dat ik betaald had voor massage + happy-end + sex.
Dus verwacht nog een happy-end.
Uiteindelijk was dit nog het beste gedeelte van de date. Penismassage met olie, pijpen zonder condoom en aftrekken. Moest haar waarschuwen want anders werd het een CIM.
Vrolijke, lieve, goedlachse dame. Soms schoot ze in een lach zonder reden. Sex zeer matig, massage redelijk goed, happy-end top.
Het is mijn ding niet die rijst met noedels. Niet sensueel laat staan passioneel. Vis noch vlees.
Ps: er bestaat al een topic over deze dame:
Onderwerp 'Nancy, Bansuksom Brecht'
https://www.girlsreview.nl/threads/nancy-bansuksom-brecht.18274/