Recensie Nancy, Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileWillem22

Stamgast
319
25/10/21
156
Was laatst voor de Lock down bij deze dame voor 1 uurtje en kreeg 1 uurtje , leuk koppie en lekker figuurtje heeft ze daarom ging ik ook.
Maar ontvangst locatie was minder door de muziek die hard moest staan voor de buren en zachtjes praten , jammer je wilt eigenlijk toch ook wel is iets
uit kreunen of andere geluidjes maken als je iets lekker vind .
En de seks was redelijk iedere keer als ze iets anders deed vroeg ze of ik het lekker vind , ja tuurlijk vind ik dat lekker ben geil he hoef je niet elke keer te vragen
want dat leid meer af dan dat het opgeilt . Pijpen doet ze wel goed deepthroat en alleen de eikel lekker zuigen maar de massage b2b Enso was matig,
herhalings gevaar alleen als het echt moet en niks anders is wat me aantrekt in andere advertenties .
grt GW22
 
Normaal staat er ook een advertentie op Kinky, denk dat ze niet weet hoe de sj adv helemaal uit te zetten en maar het nummer heeft verwijderd.
Heb haar ook op de planning staan om een keer te bezoeken, maar komt er steeds niet van, Nu heb ik twijfels.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan