Recensie Nyla, Nijmegen (vh Utrecht) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
18
25/06/23
31
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9617041-nyla
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bij Nyla geweest. Ik kan niet anders zeggen: wát een heerlijke vrouw. Rondingen perfect (stevige, volle natuurlijke borsten), prachtig lijf, en kan goed masseren. Pijpen met condoom was 10x beter dan sommige dames die zonder doen. Ik kwam bijna, ging helemaal diep en was soms net een stofzuiger. Ze kwam daarna op me liggen, met stijve tepels en maakte mn jongeheer hard om naar binnen te gaan. Heerlijke erotische spanning. Wel spreekt ze amper engels, maar dat mag de pret niet drukken. Na het komen is de date wel gelijk klaar. Ik had nog wat minuten over in het half uurtje, maar wellicht dat dat de volgende keer wat te rekken is.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9617041-nyla
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Nyla geweest - ook in Utrecht. Niet de beste wijk, maar kamer was netjes (geen Netflix aan ;)). Het is zeker de dame van de foto en ik vond haar slanker/mooier dan de foto's! De foto in de groene lingerie vind ik het meest lijken.

Ze spreekt helaas geen Engels en na de eerste ronde, een korte massage en een tweede ronde laat ze duidelijk merken dat het voorbij is (ook al had ik nog een kwartiertje over). Ik vond het ook wel prima zo - derde keer lukt me toch niet. Je kan niet met haar communiceren als je geen Spaans spreekt. Ze houdt ook continue haar ogen dicht tijdens de seks.

Seks was erg goed - de blowjob doet ze (op mijn verzoek met cd) heerlijk en we hebben wat verschillende standjes afgewerkt voor ik op die prachtige, natuurlijke borsten mocht spuiten. Al met al een aanrader!

Edit: misschien goed om te melden dat ik niet kon douchen na afloop.
 
Laatst bewerkt:
Nog even een update over Nyla. Ik heb daarna nog twee keer geprobeerd af te spreken. Drie dagen van te voren de afspraak gemaakt, de avond daarvoor nog bevestigd, maar op de dag zelf geen reactie. De eerste keer toch gaan rijden, daar twintig minuten na de tijd weer weggegaan zonder berichtje (slechte buurt, dus wilde er niet blijven hangen). Nog een half uur later eindelijk een berichtje: 'sorry, had mijn mobiel niet bekeken, ben je er nog?'. Wat denk je zelf, haha.

Paar dagen later nogmaals geprobeerd - nu niet gaan rijden voordat ik dezelfde ochtend bevestiging had. Die kwam niet, met een paar uur later de smoes 'telefoon stuk'. Ik denk dat ze tot laat in de nacht werkt en de ochtend niet echt haar moment is. Zorg dus dat je op de dag zelf eerst bevestiging krijgt! Doet verder niks af aan het daadwerkelijk bezoek dat ik hierboven heb beschreven.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9617041-nyla#&gid=1&pid=22
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Wat een blamage. Een grote klaagzang en totaal geen interesse.
Volgens mij is ze ook niet van de foto's. Ze is slanker dan op de foto's.
 
Terug
Bovenaan Onderaan