Recensie Nancy, Sainam, Rotterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Karmageddon

Stamgast
Supporter
Forumpionier
361
04/07/21
460
21
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://sainamthaimassages.nl/
Totale kosten (in euro)
75
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ruim half jaar geleden bij deze Thaise salon geweest en vooraf een afspraak gemaakt met Nancy, mede op basis van haar foto's. Opvallend was dat ik bij binnenkomst bij de dame die mij ontving naar haar vroeg en ze tot mijn verbazing zei dat zij zelf Nancy was. Ik had me namelijk een heel ander gezicht voorgesteld bij haar lichaam. Dit keer ging ik met haar mee naar een kamer op de bovenste verdieping die vrij ruim was en met jacuzzi.

Nancy vroeg of ik een zachte of stevige massage wilde en nadat ik antwoordde dat ik behoefte had aan dat laatste ging ze op bed aan de slag. De massage van mijn rug was nog wel redelijk stevig te noemen, maar ook weer niet wat ik van andere dames gewend ben die bedreven zijn in Thaise traditionele massage. Mijn gesprek met haar was wel heel aangenaam en leuk (ze spreekt prima Nederlands). Maar goed, de massage was zeker in het begin dus niet wat ik ervan gehoopt. Gelukkig werd dit wel beter op het moment dat ze startte met het body-to-body gedeelte. Het voelde echt lekker om haar borsten over mijn rug en borst heen te voelen glijden. Heel lang duurde het echter niet voordat ze zich richtte op mijn pielemans, die behoorlijk krachtig tot ontlading kwam. De rest van de massage vond ik plichtmatig en te eentonig.
 
Heel veel details over haar uiterlijk kan ik niet geven omdat het daarvoor al weer net iets te lang geleden is. Wel kan ik zeggen dat ze bovengemiddeld grote en zachte borsten heeft die naar alle waarschijnlijkheid geheel natuurlijk zijn. Gezicht vond ik zelf wat tegenvallen ja, maar dat is natuurlijk persoonlijk en voor mij niet echt belangrijk. Dame heeft wel een zeer professionele werkhouding, maar is juist hierdoor voor sommigen mogelijk wel iets te afstandelijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan