Recensie Naomi, Sint-Niklaas 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
778
21/02/22
756
91
Intiem
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Bare seks
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
Fun Fifteen.
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/chcale-chocolade-je-bent-super-meegaand.html
Totale kosten (in euro)
2x150 (elk)
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Weeral een Naomi. Weeral chocolade in de advertentie titel van de dame zelfvermeld. Hoeveel Chocolate Naomies moeten we nog tegen komen in ons leven?
Nu... Meeste choco noamies zijn slanke lookers. Deze niet. Zwaar materiaal. Heb mezelf serieus moeten geil laten worden voor ik mezelf kon overtuigen der te neuken. Maar ze was samen met een vriendin duidelijk trios aan het pushen online. En het was een relatief goedkoop prijsje. 300. 2 dames. 1 uur. Geen condooms. Met sperma. Alles werd gedaan. Ze waren beiden loeihard en hadden geen genade. Uithoudingsvermogen top. Toen Naomi van achter naar voor ging in de line up van mij te nemen moest ik wat te enthousiast geweest zijn want ze kwam klaar terwijl ze teken had gegeven van te stoppen pijpen. Had dat ook gedaan. Beiden haar lul niet aangeraakt. Maar een strelende tong lichtjes over haar ballen en ze ontplofte toch. Ze had het blijkbaar naar haar zin. Nadat ze haar pik gekuisd had weer hard gezogen en na tijdje terug achteraan beginnen neuken. Zover haar aandeel in de ervaring. Afloop verhaal in haar collegas review later. Ik link ze wel.
Was beleefste van de twee en deed haar job uitstekend. Was zeker een hobby en niet werk. Had het aan haar gelegen was ik een kwartier over mijn uur gegaan dan een kwart ervoor gedaan.


Andere kant van het verhaal
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan