Mijn eerste bezoek. Vol verwachting klopte mijn hart.
Het duurde even voordat ik doorhad wat haar kamer was en na lang (uurtje denk ik) wachten, net toen ik de moed wilde opgeven, ging het gordijn open.
Had ik de recensies niet gelezen, zou ik voorbij gelopen zijn. Op het eerste (en tweede) gezicht niet het type waar ik op val. Maar goed, gevraagd wie zij was en of ik binnen mocht komen. Natúúrlijk.
Een enthousiaste ontvangst, kamertje in en hartelijke begroeting. Als ik dubbel betaal, mag ik dan twee keer klaar komen, als me dat lukt? Sure. 100=40 minutes. I know. Second time I want to fuck. Was ook goed,
Het ritueel van tong in oor, tongzoen, tenen, het is genoeg beschreven. Geluidjes in mijn oor (prrrrrr, spider, prrrrr, ik kreeg er kippenvel van).
Pussysliding en vervolgends zijwaarts 69. Ik vind dat onhandig, maar ach, voor een keer. Vinger in de bips (met condoom), heerlijk.
IK kwam effe te snel klaar, kon het niet meer ophouden.
Massage volgde, tamelijk uitgebreid, ik maakte me zorgen om de tijd, eh, second time? Yes yes, take it easy honey.
Nogmaals 69 was niet mijn bedoeling, maar ze lag al klaar, zelfde houding. 2e keer lukte niet, het was/werd te gevoelig allemaal. Weer uitgebreide massage.
Opvallend: de taal die ze uitsloeg terwijl ze aan het pijpen was, everbody sees you fucking on the balcony en meer van dat soort taal.
Ik vroeg hoe oud zij is. Ik mocht raden. 40? Ik blijf altijd aan de voorzichtige kant.
Niet voorzichtig genoeg. 34! No problem, it's my make-up (vast...).
Ze vond mij leuk, zei ze, good spirit (ik zal een van de vele zijn) ze wilde me ontvoeren naar Rusland (als kanonnenvoer voor vriend Putin?).
Ze heeft me uit- maar ook weer aangekleed, schoenen geveterd en voorzien van Russische lekkernijen (niet mijn smaak) en een flesje water (flesje water kreeg ik vooraf ook).
5 kwartier later werd ik met de nodige moeite weer uitgelaten. Voor de zekerheid wel haar telefoonnummer gevraagd, geen idee of ik er nog een keer heen ga.
Het vele praten van haar, vaak onduidelijk, vond ik erg vermoeidend. Zeker wel een lieve vrouw, haar make-up is niet bepaald mijn smaak. Haar pussy kapsel evenmin.
Nog één minpuntje: kousen aanhouden. Ik hou van bloot.