RikBig
Newbie
- Algemene beoordeling
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 5,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen in mond
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Nederlands
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 50+
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- D
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Woensdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Vandaag mijn 4x denk ik dat ik bij haar op bezoek geweest ben, nu ook maar eens een review geschreven van vandaag.
Ik had weinig tijd en zei kon eigenlijk pas laat in de middag maar maakt toch nog even tijd voor me vrij.
Ondanks dat ik bewust een vluggertje heb geboekt was er geen gehaast. Rustig uitkleden, rustig schoonmaken (wegwerp washandje), rustig tegen elkaar aan, rustig zoenen, en lekker aan de tepels zuigen. Ik vertelde dat ik enorm graag gepijpt wilde worden en dat doet ze lekker zonder en direct goed diep. Heerlijk! Wat kan ze dat goed diep terwijl ik haar hoofd vast pakte om nog dieper in haar keel te kunnen drukken.
Goddelijk, heb niet eens gevraagd of ik in haar mondje mocht spuiten.
Ik liet meerdere keren weten dat ik ging komen en ze ging vol enthousiasme door pijpen en met haar tong en lippen over mijn eikel tot alles er uit gezogen was.
Van neuken is niets gekomen omdat ik liever klaar gezogen werd.
Vriendelijk afscheid genomen en ik ging weer tevreden de deur uit.
Geen klokken kijkster, contact verloopt altijd goed, ben blij dat ik deze topper heb ontmoet. En herhalings gevaar is enorm hoog
Ik had weinig tijd en zei kon eigenlijk pas laat in de middag maar maakt toch nog even tijd voor me vrij.
Ondanks dat ik bewust een vluggertje heb geboekt was er geen gehaast. Rustig uitkleden, rustig schoonmaken (wegwerp washandje), rustig tegen elkaar aan, rustig zoenen, en lekker aan de tepels zuigen. Ik vertelde dat ik enorm graag gepijpt wilde worden en dat doet ze lekker zonder en direct goed diep. Heerlijk! Wat kan ze dat goed diep terwijl ik haar hoofd vast pakte om nog dieper in haar keel te kunnen drukken.
Goddelijk, heb niet eens gevraagd of ik in haar mondje mocht spuiten.
Ik liet meerdere keren weten dat ik ging komen en ze ging vol enthousiasme door pijpen en met haar tong en lippen over mijn eikel tot alles er uit gezogen was.
Van neuken is niets gekomen omdat ik liever klaar gezogen werd.
Vriendelijk afscheid genomen en ik ging weer tevreden de deur uit.
Geen klokken kijkster, contact verloopt altijd goed, ben blij dat ik deze topper heb ontmoet. En herhalings gevaar is enorm hoog