Recensie Natalia, Massagewereld Antwerpen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Edging Gimp

Newbie
15
09/07/23
25
4
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/natalia/?iid=14407
Totale kosten (in euro)
115
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige maand nog eens langs MW Antwerpen gepasseerd. Na enkele leuke ervaringen met de rondborstige Vlaamse Lisa toch eens voor de exotischere Poolse Natalia gegaan.
Natalia is blond en heeft mooie rondingen op alle juiste plaatsen. Ze is erg verbaal waardoor je snel op je gemak bent. Ze weet zonder veel moeite snel een kleine persoonlijke band te smeden, bv. door favoriete vakantiebestemmingen uit te wisselen. Een vaak ondergewaardeerde kunst die de massage die volgt vaak ook een extra laagje geeft.

De massage zelf was degelijk. Eerst op m'n buik met een body to body, die uitstekend verliep, al had ik graag vanaf het begin wat meer aandacht tussen de benen ontvangen. Ze maakt wel goed gebruik van haar volledige lichaam.

Eens op de rug was ze iets te voorzichtig met m'n jongeheer. Ze lijkt wat bezorgd dat ze te snel tot een hoogtepunt zou komen. Gezien ik wat ervaring heb in edging en tease&denial was dat echter geen probleem en had ik dus best wat meer stimulans kunnen gebruiken. Ik hield zonder veel moeite haar massage vol, waardoor ze na een tijdje mijn eigen hand dan maar zelf bij de lingam masage betrok. Ze had namelijk het gevoel dat het haar zelf niet ging lukken. Toen ik begreep dat het tijd was om de massage te beëindigen, maakt eik duidelijk dat ik mezelf niet wou gaan aftrekken en gaf ik de touwtjes terug in haar handen.
Er volgde snel een aangenaam hoogtepunt maar het voelde dus wel aan alsof ik het haar mogelijk heb moeten maken om tot dat hoogtepunt te komen. Terwijl het toch een pak aangenamer aanvoelt wanneer een spuitfestijn wordt 'afgedwongen' door de masseuse, wat ik doorgaans wel gewend ben.

Er is dus zeker nog ruimte voor verbetering, zeker bij het handwerk ben ik beter gewoon, maar op persoonlijk vlak was het wel een enorm aangename ervaring. Ik verwacht toch nog een keertje langs te gaan in de toekomst, dan zal ik ze duidelijk maken dat ze alles uit de kast mag halen ;)

PS ze leek ook te hinten dat voor €50 meer mogelijk is...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan