Recensie Natalia Mazza in Blankenberge 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

peter3

Stamgast
281
13/09/21
185
20
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
2,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15+ cm
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/zoeken?q=0494322975
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sinds lang nog eens naar een Shemale geweest.
Had er verschillende op het oog, vanmorgen vroeg het gms nr van een vijftal opgeslagen + hun ad op RL.

Maar, heel toevallig, enkele uren later botste ik op de ad van Natalia Mazza: https://old.redlights.be/zoeken?q=0494322975 Vooral de twee filmpjes overtuigden me want 100% geen trucage en grootte klit perfect duidelijk en wat mij betreft ideaal: voldoende groot maar niet ook niet té.

Heb dan snel contact opgenomen wat vlot ging en kort na de middag vertrokken, en parkeren was idd heel gemakkelijk in de straat wat ze op voorhand aangegeven had.

Ze ziet er exact uit zoals op de foto's en de films, maar had toch nog het karakter om te kiezen voor 30'/100 euro, met de gedachte om bij te betalen als ik langer wou blijven.

Ik heb zeker waar voor mijn geld gekregen! Actief, passief, zelf haar sperma mogen proeven (eerste keer bij een shemale!) zonder te moeten bijbetalen. Om te eindigen met een ferm orgasme, met tot mijn verbazing (want ik had vanmorgen al ferm gespoten, thuis alleen in mijn bed) veel sperma van mijn kant. Het gebeurt heel zelden dat ik zo'n ferm orgasme heb. Ik was me aan het aftrekken, terwijl ze in mijn tepels kneep en ik een borst van haar bijna naar binnen zoog, ik mocht daar keihard op zuigen, ze had niet liever; ze moedigde me constant aan: 'harder baby'.
Moet dat onthouden en uittesten bij andere TS'en én vrouwen :LOL: want ik ben altijd voorzichtig, misschien te voorzichtig? In elk geval de combinatie van elkaar tepels/borsten te 'manipuleren' maakte me zo geil dat dus zo ferm gespoten heb :)

Erna kreeg ik rustig de tijd om alles op te kuisen en naar het toilet bij haar te gaan. Ze was zelfs wat verwonderd dat ik (direct) wou vertrekken na mijn orgasme, maar ik was toen al bijna een half uur binnen en ja, stoppen op een dergelijk hoogtepunt leek me normaal. Ben in totaal dus bijna 40 minuten binnen geweest.

'k Was dus héél content. Is dus zeker voor herhaling vatbaar.

'k Vind ze ook knap. Geen overdreven dikke kont, borsten ook niet te groot. En omdat ze niet te klein is (1m70 schat ik) is ze qua bouw niet te lomp/zwaar. Dus qua gezicht en bouw vrouwelijk genoeg.

Ze is nog tot maandag 20 december in België want keert dan terug naar Brazilië.
Volgend jaar komt ze zeker terug naar België, blijft hier altijd lange periodes.
Haar website: https://nataliamazza.com.br/

Hygiëne bij haar is dik ok, terwijl ik veel doekjes nodig had nadat ze mij gepakt had, ik was wat gegeneerd (en moet echt eens een anale douchemiddel kopen!! om dan te gebruiken voor een date met een TS) maar ze vond dit niet erg. 'Is normal' zei ze.

Tenslotte, de minpunten;
- heel weinig GFE, maar omwille van corona (ze wil 100% zeker het vliegtuig op kunnen binnen een dikke week) is kussen/knuffelen/GFE momenteel niet mogelijk bij haar.
- toen ik actief was bij haar had ze teveel pijn (mijnen 'kleine' is nog iets groter dan de hare) dus heb ik snel moeten stoppen, erg vind ik dat niet want ik ga bij een TS vooral om zelf gepakt te worden
- ze spreekt Engels maar we begrepen elkaar niet altijd even goed/snel
 
Sinds lang nog eens naar een Shemale geweest.
Had er verschillende op het oog, vanmorgen vroeg het gms nr van een vijftal opgeslagen + hun ad op RL.

Maar, heel toevallig, enkele uren later botste ik op de ad van Natalia Mazza: https://old.redlights.be/zoeken?q=0494322975 Vooral de twee filmpjes overtuigden me want 100% geen trucage en grootte klit perfect duidelijk en wat mij betreft ideaal: voldoende groot maar niet ook niet té.

Heb dan snel contact opgenomen wat vlot ging en kort na de middag vertrokken, en parkeren was idd heel gemakkelijk in de straat wat ze op voorhand aangegeven had.

Ze ziet er exact uit zoals op de foto's en de films, maar had toch nog het karakter om te kiezen voor 30'/100 euro, met de gedachte om bij te betalen als ik langer wou blijven.

Ik heb zeker waar voor mijn geld gekregen! Actief, passief, zelf haar sperma mogen proeven (eerste keer bij een shemale!) zonder te moeten bijbetalen. Om te eindigen met een ferm orgasme, met tot mijn verbazing (want ik had vanmorgen al ferm gespoten, thuis alleen in mijn bed) veel sperma van mijn kant. Het gebeurt heel zelden dat ik zo'n ferm orgasme heb. Ik was me aan het aftrekken, terwijl ze in mijn tepels kneep en ik een borst van haar bijna naar binnen zoog, ik mocht daar keihard op zuigen, ze had niet liever; ze moedigde me constant aan: 'harder baby'.
Moet dat onthouden en uittesten bij andere TS'en én vrouwen :LOL: want ik ben altijd voorzichtig, misschien te voorzichtig? In elk geval de combinatie van elkaar tepels/borsten te 'manipuleren' maakte me zo geil dat dus zo ferm gespoten heb :)

Erna kreeg ik rustig de tijd om alles op te kuisen en naar het toilet bij haar te gaan. Ze was zelfs wat verwonderd dat ik (direct) wou vertrekken na mijn orgasme, maar ik was toen al bijna een half uur binnen en ja, stoppen op een dergelijk hoogtepunt leek me normaal. Ben in totaal dus bijna 40 minuten binnen geweest.

'k Was dus héél content. Is dus zeker voor herhaling vatbaar.

'k Vind ze ook knap. Geen overdreven dikke kont, borsten ook niet te groot. En omdat ze niet te klein is (1m70 schat ik) is ze qua bouw niet te lomp/zwaar. Dus qua gezicht en bouw vrouwelijk genoeg.

Ze is nog tot maandag 20 december in België want keert dan terug naar Brazilië.
Volgend jaar komt ze zeker terug naar België, blijft hier altijd lange periodes.
Haar website: https://nataliamazza.com.br/

Hygiëne bij haar is dik ok, terwijl ik veel doekjes nodig had nadat ze mij gepakt had, ik was wat gegeneerd (en moet echt eens een anale douchemiddel kopen!! om dan te gebruiken voor een date met een TS) maar ze vond dit niet erg. 'Is normal' zei ze.

Tenslotte, de minpunten;
- heel weinig GFE, maar omwille van corona (ze wil 100% zeker het vliegtuig op kunnen binnen een dikke week) is kussen/knuffelen/GFE momenteel niet mogelijk bij haar.
- toen ik actief was bij haar had ze teveel pijn (mijnen 'kleine' is nog iets groter dan de hare) dus heb ik snel moeten stoppen, erg vind ik dat niet want ik ga bij een TS vooral om zelf gepakt te worden
- ze spreekt Engels maar we begrepen elkaar niet altijd even goed/snel
iemand anders deze dame gaan bezoeken ??
 
Ik bezocht ze enkele weken geleden in Blankenberge. Afspraak maken verliep vlot, was in een buurt waar ik zelfs in augustus makkelijk kon parkeren. Ze was vriendelijk en goedlachs en duidelijk de dame van op de fotos. Mooi gebruind lichaam, met mooie borsten en vrij grote pik. Haar gezicht vond ik wat mannelijker dan op de fotos, wegens geen makeup. Ze is slank en heeft niet zo n grote latinokont, dat vind ik zeker een pluspunt. Na wederzijds pijpen (met cd) heeft ze me stevig geneukt (hondjes en missio), maar omdat ze al veel klanten had deze dag (zei ze) kwam ze niet echt op volle sterkte en kwam ze niet klaar, ze deed wel haar best.
Daarna neukte ik haar en kwam ik lekker klaar. Daarna nog tijd voor een babbel, in een soort mix van engels met nederlandse woorden. Ik vond het leuk en goed, maar de sex was niet echt wow. Misschien had ze een slechte dag.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
BDSM spel
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Anaal bij klant
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
15
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/natalia-mazza-in-blankenberge.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ben Natalia in Blankenberge gaan bezoeken.
Rustige wijk ver van het centrum, geen parkeerproblemen.
Het is inderdaad de shemale van de advertentie, correcte foto's.
Ze had zich niet echt voorbereid op onze ontmoeting (lingerie, kousen, make-up) ondanks wat we hadden afgesproken...
Zuigt goed (met condoom), laat zich pijpen zonder, seks 15 cm die goed hard wordt.
Ik moest tussenkomen voor het gebruik van haar mobiele telefoon tijdens de sessie. Daarna nam ze niet meer op.
Geen klik, respecteert niet wat afgesproken was gaat zeker niet terug

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan