WHEM Natascha Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op hookers had ze veel goede recensies. Staat me iets bij dat ze later op de avond nog wel eens de nodige drankjes op kan hebben.
Dat van alleen bekende stamt uit de lockdown tijd. Je kan haar gewoon contacten
 
bij deze dame geweest en ik was blij haar weer te ontmoeten
bij binnenkomst begon ze al te tongzoenen en in haar kamer opgefrist
en daarna op bed weer verder gegaan met tongzoenen waar ze super goed in is
natascha kan een man deerthroath pijpen wat maar weinig dames kunnen
ze bracht mij wel 3 keer tor bijna aan het hoogtepunt wat een gevoel
daarna over gegaan in missionares en de ontlading volgde binnen een paar minuten
haar link werkt alleen op haar wekdagen meestal zaterdags
en weer aangekleed reed ik met big smile naar huis
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-o...21186-natascha
 
Heb haar een maand of twee geleden bezocht en het viel een beetje tegen. Misschien had ik mijn dag niet of hadden we niet de juiste seksuele klik met elkaar. Aan haar inzet lag het beslist niet: ze krijgt van mij een 10 voor vlijt. En ik vond haar prettig in de omgang. Misschien t.z.t. toch maar eens een herhalingsbezoekje plannen... ben benieuwd hoe het dan is.
 
Een paar weken geleden had ik met Natascha afgesproken aan het begin van de avond.
Ik was precies op tijd maar moest ongeveer 15min wachten omdat er nog iemand aanwezig was.
Bij binnenkomst stond er een mooie vrouw in de deuropening, ik was blij verrast!
Voordat de pret op haar kamer begon ben ik eerst nog even gaan douchen, terwijl Natascha druk aan het rondlopen was.
Na het douchen was ik op haar kamer terwijl zij nog een paar minuten "kwijt" was.
Uiteindelijk konden we beginnen, en dat viel niet tegen. Ze tongt lekker mee, kan lekker pijpen en heeft een mooi lichaam en gezicht. Tijdens het pijpen en neuken moest ze een paar keer stoppen om een slokje uit haar beker te drinken, wat daar in zat laat zich wel raden…
Nadat ik was klaargekomen ging ze rap naar de douche (zonder mij) om zich te wassen en nam haar telefoon en muziek mee. Overigens, tijdens de date ging die telefoon regelmatig af, best irritant.
Conclusie: de sex zelf was niet verkeerd, ze ziet er aantrekkelijk uit en doet haar best, maar ze is ook heel chaotisch en was onder invloed, waardoor het een rommelige date werd.
Ik had voor een uur afgesproken, maar omdat haar vorige date uitliep en degene na mij ook al weer op de parkeerplaats stond te wachten, ben ik maar 40min binnen geweest.

Zoals Krekel ook zegt: misschien nog wel een herhalingsbezoekje waard.
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/1021186-natascha
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan