Recensie Natasha (Breda) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roderick1404

Stamgast
321
03/01/22
6.141
11
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Penislengte
18 cm (ca)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/breda/593419-natasha
Totale kosten (in euro)
€100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Na een aantal dagen plaatjes geplakt te hebben in de mooiste shemale weer zin gekregen in een stevige beurt
Hoewel warm maar op zoek gegaan naar een dame die airco in haar appartement had Uitgekomen bij Natasha die ik al vaker op Kinky had gezien
Afspraak maken via Whatsapp ging eenvoudig, ontvangst op locatie ook Moderne en nette kamer met douche en airco
Dame lijkt voor 99% op de foto's en is zeker knap, heeft mooie tieten die niet als harde siliconen voelen maar natuurlijk, Braziliaanse kont maar niet te overdadig
Na de financiën uitgekleed en "aan het werk"
Haar piemel lijkt klein en na een stevige pijpbeurt van mijn kant komt er beweging is en groeit hij uit tot het formaat van de foto's ca 18 cm
Zoenen gaat mondjesmaat en communiceren in Engels is lastig
Ik wordt stevig gepijpt daar mankeert niets aan
Dan wordt het tijd om anaal genomen te worden Haar penis blijft stijf en in het juiste formaat en glijdt soepel naar binnen als in in missio standje lig
Hard en zacht wisselt elkaar af en ze helpt mij uiteindelijk naar een hoogtepunt door tijdens het neuken mij af te trekken
Al met al goed bezoek maar nog niet afgelopen na douche en aankleden loopt ze nog naakt rond met een (half) stijve en begint mij op te geilen Ik weet niet of het toneel is of dat zij echt geil is. Meer geld is bij mij niet te halen en echt duidelijk is ze niet in haar taal Laat het zo en ga weer de hitte in
Prima bezoek met vreemd einde Ik@pp haar nog wel met de vraag wat de bedoeling was
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan