Recensie Luna/Natasha, Veenendaal (voorheen Breda, Rotterdam, Deventer) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jeroen3040

Stamgast
661
11/08/21
555
45
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/deventer/2167322-natasha
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afgelopen maandag deze dame bezocht, het is een Colombiaanse precies zoals de foto's . Zeer mooie meid met evenzo lichaam. Ze ontvangt samen met een andere mooie dame die er ook uitzag om op te eten :)

Omdat ik niet zo veel tijd heb ik voor een lange date heb ik voor een half uur gekozen.

+ dame van de foto's, laatste foto met rode jurk geeft beste indruk van hoe ze in het echt eruitziet!
+afspraak maken via de app ging vlot en vrij snel bij haar terecht. Haar Engels is wel matig mondeling maar doordat ik Portugees kan konden we toch op een leuke manier communiceren.
+seks was lekker dame doet lekker mee kijk je lekker geil aan bij het pijpen (pmc).

- locatie was in de woonwijk en niet echt anoniem overdag. Daarnaast was er geen mogelijkheid om te douchen.

Samengevat, ik vond het een goede en ontspannen date als ik weer in de buurt ben van Deventer dan ga ik haar zeker nogmaals bezoeken.
 
Ze zit nu in Rotterdam, ik was juist gecharmeerd van de foto's in het zwart, maar ...rode jurk Will do 😅 PZC doet ze niet? Staat ook niet aangegeven, maar dat zegt niet alles. Wellicht weet jij dat @jeroen3040

Oh enneh...wie is haar vriendin 🙄🤩
 
ze bied alleen pmc, ik heb er verder ook niet naar gevraagd. Haar vriendin Stefy (adv niet online nu) is een mooie karamel gekleurde dame zij bied wel pzc aan voor 20 EUR extra.
 
Terug
Bovenaan Onderaan