Recensie Natasha, Deventer (vh Enschede) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Willem64

Wandelaar
26
15/07/23
12
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2814871-natasha
Totale kosten (in euro)
130
Natasha is een leuke heel slanke aziatische dame met kleine borsten en lekkere vooruitstaande tepels Begonnen met een heerlijke massage daarna een lekkere body to body. Dan begint ze te teasen en begint heerlijk te pijpen zonder condoom. Ondertussen haar strakke natte kutje gevingerd. Daarna in verschillende standjes haar lekker geneukt. Even samen douchen en met een goed gevoel naar huis.

Kan bovenstaande beamen. Lekker lichaam, tepels als trekker ventiel. Goede massage. Zelf begonnen met massage daarna lekker neuken, pijpen en beffen. Bij volgende keer eerst lekkere sex met alles erop en aan. Dan lekkere massage en daarna de volgende ronde. Ze deed haar best om het me naar de zin te maken. Komt zeker een 2e keer.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
Ik kan me alleen maar aansluiten bij bovenstaande recensies. Communicatie via WhatsApp gaat prima. Op de kamer slechts enkele woorden Engels. Maar dat is geen probleem. Ervaring is geweldig: goede massage liggend op buik. Daarna body to body. Omdraaien: tongzoenen, pijpen zc en heerlijk intiem in cowgirl positie. Daarna nog even nagenieten en samen douchen. Prima uurtje.

In Apeldoorn zit Aria met vrijwel exact hetzelfde aanbod, ook chinees en met ook prima recensies op zowel Kinky als hier:

Heeft iemand beide dames al bezocht? Wat zijn de grootste verschillen qua dienstverlening? Ik zou Aria graag bezoeken, maar op herhaling bij Natascha is ook niet gek.

//Edit mod: We gaan geen twee dames in een recensietopic bespreken. We laten het bericht wel eventjes staan. Reacties over de andere dame graag via PB!

Laatst bewerkt door een moderator:
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
Totale kosten (in euro)
150
In de afgelopen maand ben ik een paar keer bij Natasha geweest. Dat waren hele goede ervaringen. Ze is sowieso heel aardig, maar gaat ook lekker mee in wat je wilt. De eerste twee keer ontving ze in een flat in Deventer-Noord, de laatste keer was ze verplaatst naar een flatje in de rivierenwijk. Dat was niet best. Aangezien je contact hebt met een planner, moet alles over twee schijven doorgegeven worden. De laatste keer bleek dat ze nog lag te slapen vlak voordat ik voor de deur stond. De deur naar het trappenhuis was gewoon open, wat betekende dat ik enkele minuten in het trappenhuis voor de voordeur stond te wachten terwijl ik allerlei geluiden hoorde uit het appartement ernaast. Dan voel ik me toch niet echt op mijn gemak. Daarnaast was het erg heet die dag en ook in haar appartement. De dagen daarna zou het 35 graden worden. Ik had erg met haar te doen. Maar goed, nu de ervaring.

Bij binnenkomst kun je douchen. Als je haar vraagt om mee te gaan, doet ze dat. Kun je elkaar lekker insmeren met douchegel. Daarna op bed heeft ze me gepijpt zonder condoom. Dat ging over in 69, waarbij ik niet het gevoel had dat zij ook echt genoot, maar haar kutje werd wel nat. Ze laat haar kontje ook gewillig likken. Daarna haar missio en doggy geneukt. Vooral dat laatste was erg geil: ik trok haar wat meer omhoog, had m'n ene hand op haar tietjes en de ander om haar slanke middel of op haar kutje. Ze laat het allemaal toe en zei nadat ik klaargekomen was dat ik haar goed geneukt had :)

Tussendoor masseert ze je echt lekker, stevig ook. Toen ik aangaf klaar te zijn voor een tweede ronde haar nogmaals in de genoemde twee standjes geneukt en toen vertrokken.

Ze heeft een erg lekker strak kutje en het feit dat ze zo gewillig is maakt dat ik er helemaal in op kon gaan. Vooral de laatste keer had ik wel erg mijn twijfels over het appartement en de omstandigheden waarin ze leeft. Dat voelde dubbel. Maar puur qua service: 150 euro voor een uur is bij de meeste vrouwen het basistarief en dan moet je nog bijbetalen voor alle extra's. Bij haar zit pijpen zonder condoom, beffen, vingeren en tongzoenen er gewoon bij in. Ook zoenen doet ze met overgave. Ze verdient de volle 5 sterren.

Terug
Bovenaan Onderaan