Ik neem altijd wat mee. Omdat ik het zelf leuk vind om dat te doen.
Maar nooit met de intentie er iets voor terug te krijgen of iets te verwachten. Je moet nooit geven om te krijgen. Als je het daarom doet, dan geef je niets, maar wil je alleen iets hebben.
Als je een beetje ervaring hebt met vrouwen kun je genoeg leuks verzinnen, buiten chocolade en drank. Of de zaken die toch ook min of meer voor jezelf bedoeld zijn, zoals sexy lingerie etc. Als je een dame wat beter kent, wordt dat alleen maar makkelijker.
De sfeer is vanaf de start toch net wat anders. De aftrap is anders. In plaats van afrekenen en gaan, begint het met een praatje, een drankje en je beiden meer op je gemak voelen, cq even bijkletsen.
Het feit dat je wat moeite voor iemand doet, zie ik ook als een vorm van respect. Ik kom niet alleen even neuken, maar wil haar ook laten zien dat ik haar tijd en moeite waardeer en haar ook als een persoon zie.
Bovendien, omgekeerd waardeer ik het ook als iemand wat moeite voor mij doet. Als ze iets wat ik geef aan een ander (willen) geven, prima. Het is van hun, en dus is dat niet mijn zaak. Ze mogen ermee doen wat ze willen. Maken ze er een ander blij mee, ook leuk.
En ja, ik krijg er ook wel eens iets voor terug, ongevraagd en onverwacht. En het is vrijwel altijd een leuker bezoek. Meer ontspannen, meer op gemak.
En als een dame soms een presentje terug wil geven, accepteer ik dat ook. Dan voel ik me ook gewaardeerd.
Ik pak het meestal ook beetje leuk in. En als ze het later alleen willen openen, is dat ook prima. Ik hoef er niet met mijn neus bovenop te staan.
Vaak genoeg krijg ik dan later nog een fotootje. En dat ze er blij mee waren. Of dat ze het aan een vriendin hebben laten zien.
Iets doen voor een ander, waar iemand even blij van wordt, dat is altijd leuk. Toch?