Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nog redelijk stil in het SKW gisteravond. Natuurlijk wel wat lastpakken , de vaste kruideniers en groepjes jonge mannen.
Maar was lekker weer en is dan toch triestig te zien , die brede Verversrui en slechts een paar wandelaars.
Ik heb me er niet laten weerhouden.
Twee dames bezocht die beide een metamorfose hebben ondergaan , en de straat zijn overgestoken naar een nieuwe kamer.
Adina , van curvy naar skinny (staat haar goed ), is van VR 12 naar VR 9/1 gegaan . Ik vind dat een innemende warme vrouw , en heeft ook nog strak poesje.
Alicia , die blonde met grote borsten ( zalig , en ze stelt ze heerlijk beschikbaar)veel tattoes , is de Vingerlingstr overgestoken , zit nu in dat pand met al die dames , nummer 10. Nu hoef je niet meer zo veel trappen op bij deze lekkere spontane meid. Ze heeft nu zwart haar , ik herkende haar eerst niet.

Laatst bewerkt:
Een paar wandelaars maar is altijd triestig maar hoe was het aanbod gisteren ook niet geheel onbelangrijk?
Soms is het trouwens ook zo dat je beter minder mensen kunt hebben als het volk wat alleen rond loopt te wandelen, te hangen en te keten en vreten.
Maar eigenlijk niet naar binnen gaat of pas na zich eerst 1.5 uur zich geamuseerd te hebben en heel veel mensen de pis lauw gemaakt te hebben.

Al overwogen om aan haar de naam te vragen ?
Dat is heel eng hoor.
Een paar wandelaars maar is altijd triestig maar hoe was het aanbod gisteren ook niet geheel onbelangrijk?
Soms is het trouwens ook zo dat je beter minder mensen kunt hebben als het volk wat alleen rond loopt te wandelen, te hangen en te keten en vreten.
Maar eigenlijk niet naar binnen gaat of pas na zich eerst 1.5 uur zich geamuseerd te hebben en heel veel mensen de pis lauw gemaakt te hebben.
Ja . Die lange zwarte Vlaamssprekende gast die in Villa Tinto liep en steeds " coke , coke " riep . 1 van de meiden van de Tinto liet zich niet onbetuigd , en pakte hem bij zijn kop , bang zijn ze niet .Later kwam de politie en ik hoorde dat ze hem thuis gingen afzetten. ( gratis taxi)
Er zijn er veel daar die niet sporen..

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan