Recensie Natasha Houtvenne 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
4
12/08/23
3
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/wetand-spicysex-with-your-naughtyslutty-babe.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Vandaag langs geweest bij deze dame

Spreekt Geen engels alleen Spaans , italiaans , absoluut niet de vrouw van de foto's, blowjob +~ 5 min
Intiem na 15 min te neuken was ze al moe en transleerde ze een bericht met de vraag dat ik altijd zo lang kan doorgaan , alles moest snel snel ,
Voor een uur betaald absoluut niet waard , na even te neuken begon ze me een handjob te geven die ook op niets trekte helaas , daarna transleerde ze nog een bericht van " niet te lang meer neuken want te lang doet pijn "
Mijn zin was al lang over , even hard doorgedramd en zakje volgeschoten , dan nog wat gebrabbel dat ze vraagde of ik altijd zo lang kan neuken , en dan transleerde ze nog een bericht " jij bent 3 mannen waard" echt afschuwelijk juk
Het enigste positieve was dat ze me een compliment gaf over mijn fysiek .

Nogmaals abdoluut niet de vrouw van op de advertentie ik begrijp niet hoe dit mogelijk is aangezien het acc geverifieerd was
 
Vandaag langs geweest bij deze dame

Spreekt Geen engels alleen Spaans , italiaans , absoluut niet de vrouw van de foto's, blowjob +~ 5 min
Intiem na 15 min te neuken was ze al moe en transleerde ze een bericht met de vraag dat ik altijd zo lang kan doorgaan , alles moest snel snel ,
Voor een uur betaald absoluut niet waard , na even te neuken begon ze me een handjob te geven die ook op niets trekte helaas , daarna transleerde ze nog een bericht van " niet te lang meer neuken want te lang doet pijn "
Mijn zin was al lang over , even hard doorgedramd en zakje volgeschoten , dan nog wat gebrabbel dat ze vraagde of ik altijd zo lang kan neuken , en dan transleerde ze nog een bericht " jij bent 3 mannen waard" echt afschuwelijk juk
Het enigste positieve was dat ze me een compliment gaf over mijn fysiek .

Nogmaals abdoluut niet de vrouw van op de advertentie ik begrijp niet hoe dit mogelijk is aangezien het acc geverifieerd was
Spijtig van deze kut-ervaring.

Deze scams blijven ook lukken omdat je er toch bent binnengestapt in plaats van om te draaien en terug naar huis te gaan.
 
Ik had inderdaad beter gewoon rechtsomkeer gemaakt helaas stond ze achter de deur en kon ik haar gezicht niet zien 😶

Heb dat ooit ook eens meegemaakt afspraak gemaakt met een dvp.

Andere dame deed open en nam me mee naar een kamer.

Toen kwam de aap uit de mouw. De dame waar ik met had afgesproken was 'bezet'. Maar zij, de dame die open deed, wilde me dan in haar plaats wel verwennen.

Ben terug naar buiten gewandeld en heb de dame een fijne avond gewenst.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan