Recensie Nathalie, Casa Lucia, Herk-de-Stad

  • Onderwerp starter Voormalig lid 1357
  • Startdatum

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
V

Voormalig lid 1357

Guest
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Wat een heerlijke meid. Super mooi lichaam. Heel vriendelijk en zeer goed pijpen kan die meid. Teasen en plagen. Ze was zo lekker dat ik snel het kruid verschoten had.
Ze is heeft dan nog een heerlijke massage gegeven. Ze vult echt de tijd heel goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb Nathalie ook recent bezocht . Ik kan alleen maar bijtreden wat hierboven beschreven staat . Je kan er een fijn gesprek mee voeren.
Mooi slank lichaam , foto's van de link kloppen wel maar haar foto's van op de website van het huis lijken er minder op , ze gaan wel in de goede richting.
Om de 2 maand ongeveer komt ze naar Casa Lucia voor een paar weken en is dan weer weg ,ze vertelde me dat dit haar laatste week was daar.
Bij Casa Lucia is het 70 euro voor een half uur en voor de extra's zoals zoenen en pzc was 10 euro extra per handeling ...

Je krijgt een drankje bij binnenkomst en de financiële verplichtingen worden dan ook afgehandeld met de dame.

Daarna mag je mee naar boven naar de kamer waar je op de trap al een mooi zicht hebt op haar lekker kontje , de goesting word daar al goed getriggerd. Gedachten gaan dan al door mijn hoofd om daar mijn kunstjes op uit te proberen .
Op de kamer aangekomen mogen de kleertjes uit .
Voor het spel kan beginnen werd er eerst naar de douche gegaan om je op te frissen en een beetje mond hygiëne met mondspoelmiddel.

Daarna terug naar de kamer en kan het beginnen.

Tongzoenen deed ze lekker mee en inderdaad het teasen met haar kutje daar is ze goed in . Pijpen was ook super (zc) .
Daarna het jasje errond en kan de pret beginnen . Verschillende standjes uitgeprobeerd en afgewerkt in doggy met klaarkomen op haar lekker kontje.

Voor herhaling vatbaar , jazeker !

 
Vandaag was ze weer aanwezig en ze deed de deur open. Heerlijke meid en super sexy. Net zoals de vorige twee recencies hierboven een topmeid die 5 sterren verdiend. Vandaag was tongzoenen iets minder dan de vorige keer, maar daar zal het corona gedoe wel voor iets tussen zitten. Zeker herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan