el niño mimado!
Meubelstuk
Gelukkig 1 op 1, anders zou dat alleen maar die Rolf afschrikken en onzeker maken 

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenZe heeft vorige week naar eigen zeggen voorlopig voor de laatste keer dogging gedaan vanwege borstvergroting die ze binnenkort ondergaat. Volgende keer zal einde dit jaar pas zijn.
Dan heeft ze er al een tijdje weinig zin inVolgens mij werkt Melizza alleen als ze er zin in hebt. Is wel vaker even een tijdje weggeweest.
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom het allemaal zo onvriendelijk en denigrerend moet. Dit is míjn bedrijf en ik bepaal de regels – die ik bovendien gewoon netjes uitleg. Wat is daar precies mis mee?Ja weet je @frikandel, laat het maar zitten joh. Mevrouw wilt haar gelijk, nou van mij mag ze hem hebben. Heb ook gratis in films meegedaan. Niemand zit op haar te wachten ook al heeft ze een miljoen volgers, klanten of whatever. Succes ermee Amber, gaat je goed joh!![]()
Hey Amber...Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom het allemaal zo onvriendelijk en denigrerend moet. Dit is míjn bedrijf en ik bepaal de regels – die ik bovendien gewoon netjes uitleg. Wat is daar precies mis mee?
Het valt me op dat sommige reacties hier puur vanuit een denigrerende houding naar vrouwen komen. Alsof vrouwen alleen een lustobject zijn dat blij mag zijn met een paar tientjes omdat jullie "zo hard en goed komen neuken". Dat is niet de insteek van mijn werk en ook niet de sfeer die ik hier wil.
Ik zit niet te wachten op mannen die vanuit zo'n houding reageren. Ik zoek gewoon vriendelijke mannen die dit leuk vinden om te doen, die spanning ervaren en daar plezier uit halen. Gelukkig merk ik dat de meeste bezoekers precies zo zijn: normale, respectvolle mannen die hier een geweldige ervaring van maken.
Na mijn mening verdienen vrouwen – en zeker diegene die dit fulltime doen – meer respect dan ik hier soms teruglees.
En @Sam Feldt hoe geloofwaardig ben jij eigenlijk? Eerst zeg je hier tegen 44.000 mensen dat je bent geweest en deel je je bevindingen, en vervolgens geef je aan dat je er níet geweest bent. Dat noem ik niet bepaald eerlijk. Ik ben tenminste duidelijk en transparant over wat ik doe.
Heey Gekke Henkie,Hey Amber...
Je kunt beter niet de moeite nemen om deze zure en negatieve mensen terug te reageren.
Blijf je positieve zelf.
Die negativiteit die deze mensen je toesturen hebben al meerdere dvp,s laten stoppen met posten op deze website...
Een klein deel van de mensen hiet blijven je trollen tot je niet meer post... Dit zijn de rotte appels...
Helaas....![]()
Weet dat dit een reactie van jaren geleden is.. maar was aan het zoeken of zij uberhaubt ook ontvangst heeft gedaan.Er was een Don en Ad filmpje waarbij ze een raamdame speelde, misschien is daardoor het gerucht ontstaan.
Maar inderdaad heerlijke dame, mooie natuurlijke schoonheid. Zelf vond ik Jewel ook altijd erg lekker met haar dikke kont en dijen. Maar ook daarvoor geld dat haar video's al van jaaaren geleden zijn.
Jewel. Volgens mij zijn die filmpjes van Don en Ad bijna 20 jaar oud.Weet dat dit een reactie van jaren geleden is.. maar was aan het zoeken of zij uberhaubt ook ontvangst heeft gedaan.
Je bedoelt die Jewel met die tattoo op haar borsten, wat voller maar heerlijk lichaam?
Je hebt de naam en de URL van de link verwisselt, het moet dus zijn:Dit is een van de mooiere filmpjes van Jewel vind ik:
https://www.xvideos.com/video.hmuoceo807c/dutch_bbw_blonde_makes_him_cum