massageguy32
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 5,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 4,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 4,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 4,00 ster(ren)
- Extra's
- Beffen
- Pijpen deepthroat
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 35-40
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- C
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Normaal
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Vrijdag
- Link naar advertentie
- https://www.loungemassage.be/ladies
- Totale kosten (in euro)
- 150
na lange tijd niet meer naar the lounge te gaan, nu toch eens geweest omdat ik een nieuwe vaste dame zoek. Met een zeer bang hart want ze hebben me enkele jaren geleden zwaar teleurgesteld en de topdames van toen zijn er helaas niet meer. Hun enigste echt goeie dame die ze nog hebben (lies) krijgt de laatste tijd ook niet meer zo een positieve reviews. Doch ik in het verleden wel een goeie tijd met haar gehad heb.
Naty liep botergeil. Ze was vlot, speels, aantrekkelijk. Maar vooral haar overgave en GFE gehalte deed me volledig binnen.
Ze spreekt vooral engels maar is van spanje afkomstig dus als je spaans praat zal de communicatie nog vlotter zijn. Ze was zeer open over zichzelf, goed gezind en gewoon echt een toffe dame.
Op de handelingen zelf weinig aan te merken. Het werd allemaal zeer snel verhit en na de eerste keer wist ze me direct op gang te trekken voor een 2de keer.
Naty liep botergeil. Ze was vlot, speels, aantrekkelijk. Maar vooral haar overgave en GFE gehalte deed me volledig binnen.
Ze spreekt vooral engels maar is van spanje afkomstig dus als je spaans praat zal de communicatie nog vlotter zijn. Ze was zeer open over zichzelf, goed gezind en gewoon echt een toffe dame.
Op de handelingen zelf weinig aan te merken. Het werd allemaal zeer snel verhit en na de eerste keer wist ze me direct op gang te trekken voor een 2de keer.