Nederlands spreken

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

rob94

Newbie
11
07/10/22
2
Hoi allemaal.
Al een lange tijd wil ik een keer naar een leuke dame gaan. Alleen kan ik geen mooie Nederlands sprekende dame vinden. Ooit wel x bij amanda in den haag geweest nu wil ik dat wel vaker alleen kan ik haar helaas niet vinden

Hebben jullie tips. Graag ga ik naar haar toe niet bij een raam.

Gr Rob
 
Laatst bewerkt:
Dan zou je kinky even in de gaten moeten houden voor de advertentie van Naomie (staat niet altijd online)

Is een blonde Nederlandse dame die privé ontvangst in Breda afwisselt met raam ontvangst in Den Haag
 
Maar meer tips van Nederlandssprekende ts zijn er niet? Als ik op kinky kijk dan staat er wel Nederlands bij maar tekst in het Engels. Mag ik er dan al vanuit gaan dat ze geen Nederlands spreekt
 
Op kinky zoeken naar "gesproken taal: Nederlands" levert een hoop onzinresultaten op.
Wat er naar mijn indruk een beter resultaat oplevert is zoeken naar "afkomst: Nederlands" als je eigenlijk bedoelt "gesproken taal: Nederlands".
Jammer voor degenen van buitenlandse afkomst die wel Nederlands spreken en die je zo niet vindt, maar dat krijg je als zoveel adverteerders onjuiste informatie invoeren.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan