Recensie Nelly, Relaxdreams, St. Denijs Westrem 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Peter Walker

Newbie
1
25/11/23
1
1
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik heb onlangs Nelly bezocht en moet besluiten dat het steil bergaf gaat met dit huis.
OP de website staat bij de foto's van deze dame dat ze 28 jaar oud is. De dame die de kamer betrad leek enkel op deze van de foto's in zoverre ze ook zwart haar had... Voor het overige was er geen enkele gelijkenis, de leeftijd van de dame die ik ontmoette zal eerder het dubbele zijn dan aangegeven op de site (minstens), qua lichaamsbouw was er ook geen gelijkenis.
Het is al de tweede keer dit jaar dat ik dit in dit huis meemaak. Dat men de foto's wat bijwerkt, tot daaraan toe, ijdelheid is des mensen, maar foto's van een andere vrouw plaatsen is ordinair bedrog.
Ik zal in de toekomst mijn bezoek aan dit huis beperken tot de toppertjes Victoria en Luna, voor de rest heb ik er geen enkel vertrouwen meer in
 
Ik heb onlangs Nelly bezocht en moet besluiten dat het steil bergaf gaat met dit huis.
OP de website staat bij de foto's van deze dame dat ze 28 jaar oud is. De dame die de kamer betrad leek enkel op deze van de foto's in zoverre ze ook zwart haar had... Voor het overige was er geen enkele gelijkenis, de leeftijd van de dame die ik ontmoette zal eerder het dubbele zijn dan aangegeven op de site (minstens), qua lichaamsbouw was er ook geen gelijkenis.
Het is al de tweede keer dit jaar dat ik dit in dit huis meemaak. Dat men de foto's wat bijwerkt, tot daaraan toe, ijdelheid is des mensen, maar foto's van een andere vrouw plaatsen is ordinair bedrog.
Ik zal in de toekomst mijn bezoek aan dit huis beperken tot de toppertjes Victoria en Luna, voor de rest heb ik er geen enkel vertrouwen meer in
Helemaal mee eens peter.
Ben van dezelfde mening.
Dat ze nog foto's bijwerken van de dames heb ik nog beetje begrip voor maar dat ze deze helemaal vervangen door andere dames vind ik ook een brug te ver. Victoria haar foto's en idd Luna haar foto's kloppen nog. Maar de rest is huilen met de pet op.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan