WHEM Nena Deinze

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Profiel ziet er nogal vaag uit zonder mogelijkheden. Mogelijk is Gaelle in Deinze een betere keuze, want over haar staan er al meerdere positieve reacties op dit forum.
 
Enkele weken geleden haar voor de eerste keer bezocht. Zij is een hele mooie verschijning en de ontvangst was warm.
Heerlijke massage gekregen die vloeiend overgegaan is in een passionele GFE.
Het is zoals ze zelf schrijft een elegante dame waar tijd minder van belang is.
Voor mij persoonlijk absoluut voor herhaling vatbaar.
 
Enkele weken geleden haar voor de eerste keer bezocht. Zij is een hele mooie verschijning en de ontvangst was warm.
Heerlijke massage gekregen die vloeiend overgegaan is in een passionele GFE.
Het is zoals ze zelf schrijft een elegante dame waar tijd minder van belang is.
Voor mij persoonlijk absoluut voor herhaling vatbaar.
Was intiem mogelijk? En pijpt ze zonder condoom?
 
Een bezoekje gebracht terug na +- 7 j bij deze klasse dame met een zeer groot gfe gehalte . Heb reeds spijt dat ik er niet eerder ben terug geweest ze ontvangt nu in een zeer mooi appartement zeer luxueus en gezellig ingericht maar is nog steeds Nena gelijk 😊 zoals ze vroeger was iemand waar je direct op uw gemak bij voelt . We hebben eerst gezellig gepraat en vroeg ze me om mij uit te kleden en vraagt ze of je een douche wil of reeds bent gedoucht ik was reeds gedocht dus stelde ze dan voor om op het bed plaats te nemen op mijn buik haar badjas die ze aanhad ging af en wauw wat een verschijning ze is dan wel 47 ze is nog steeds een mooie rijpere vrouw die tevens naturel er zeer mooi uit ziet ze was zonder make up deze keer toen begon ze met een overheerlijke massage een massage die ik broodnodig had ik had reeds een dag of 3 last van mijn rug ik zei het tegen haar geen probleem liefje ik zal maken dat je er geen last meer van had en ze heeft woord gehouden ik kreeg de beste intenste massage dat ik ooit heb gehad ze heeft er voor geleerd tevens zei ze ik denk dat ze ( massage therapeut of kinesist is of kraker) ze heeft tevens mijn rugen wervels terug goed gezet tussen de massage in kusten we veel tongzoenen inclusief en was vol overgave zoals het moet zijn we hebben enorm veel gekust en geknuffeld de energie was er tussen ons dan stelde ze me voor om op mijn rug te liggen deze keer condoom er rond en lekker diep beginnen pijpen met teasen en terug kussen strelen. Ze deed het condoom eraf en werkte met massage olie lekker af al ze kwam naast mij liggen en ze maakte dat ik op goed en stevig
hoogte punt kwam nadien heeft ze nog wat in mijn armen gelegen zalig ik genoot van haar en zij van mij door dat ze mijn rug behandeld had hebben we geen intiem contact gehad ivm de schokken maar de volgende keer zullen we zeker intiem zijn en zal ik haar ook lekker beffen ze
heeft niets liever. Nena is zeker ook geen klokken kijkster ik ben zeer lang bij haar geweest en kijk al naar uit voor onze volgende date ze is wat aan de duurdere kant voor sommige 200€maar je krijgt meer dan je zou verwachten
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan