Recensie Nena - Den Haag - Doubletstraat 10 k1 4,57 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Doe ik volgende keer.
Vorige week weer hier geweest.
Niet gelukt om een facial te vragen/geven.
Pzc lekker en daarna doggy, ik was heel snel klaar, lekker pompen tegen die dikke kont.
Facial...volgende keer proberen...
 
Meerdere keren getwijfeld om me ZC te laten afzuigen door deze dame, maar ik heb helaas écht niets met stevige latina's. Ter info: zag haar vandaag trouwens zitten, voor de liefhebber.
ik zag haar ook zitten met een groot naambord met Nena er op. overigens was dat wel op de Doublet 16.
Zag er niet echt aantrekkelijk uit.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bovenstaande recensies gelezen te hebben besloot ik ook maar eens Nena te bezoeken en het is geenszins tegen gevallen.

Nena Is een hele mooie en leuke kleine dame met een paar heerlijke mooie welgevormde borsten.
We trokken snel onze kleren uit en Ik begon met het wassen van mijn handen en mijn penis.
We begonnen met elkaar te verkennen met onze handen, ik ging dicht achter haar staan en ik genoot van haar warme lichaam haar zijde zachte huid en nam haar mooie welgevormde borsten in mijn handen.
Mijn jonge heer was niet in goede conditie maar dit veranderde snel door de heerlijke iets natte zoentjes die ik van haar kreeg wat mij weer deed terugdenken aan mijn overleden echtgenoot die ook zo heerlijk kon zoenen.
We vleide ons op het bed waar ik werd getrakteerd op een heerlijke pijpbeurt en een lekker potje neuken waarbij zij op mij ging zitten en mij heerlijk bereed.
Na het neuken gingen we nog even lekker bij elkaar liggen.
We kleden ons weer aan ik bedankte haar en gaven elkaar nog enkele zoenen.
Het was een verrassend mooi begin van de avond en ik zal haar zeker vaker gaan bezoeken.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
40
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik was er afgelopen maandag nog voor een zuigbeurtje.
Ze was net terug van vakantie en had wel zin in een pik.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
vanmiddag was Nena aanwezig op 10K2.
Op 10K1 stond een waanzinnig lekkere volle curvy jongedame, helemaal strak in het zwart gekleed.
Aangezien ik van volle vrouwen houd, vroeg ik Nena om een trio. De schoonheid in kwestie heette "Ayla" als ik het goed heb verstaan en kwam naar eigen zeggen uit Roemenië (al was haar Spaans erg goed…..).

Een uur lang verwend door 2 prachtige volle vrouwen. Door Nena heerlijk oraal en Russisch verwend, maar ook Ayla wist uitsteken mij te laten genieten.

Een uitzonderlijk heerlijk uur. Zeker voor mannen die van een maatje meer houden is Ayla een aanwinst voor de Doub, Nena was daar al de orale koningin….
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
👅👅BEF- BAF-PIJP aanrader👅👅

Telkens is het samenzijn met Nena een genot voor mijn jongeheer en mijn tong.
Wederom een uur liggen Beffen en Baffen en mevrouwtje kan er zelf ook zo geweldig van genieten.

Pikgeil is ze ook en is ook zeer gedreven met de Pijperij bezig , waarbij je Nena echt niet hoeft aan te sporen : ze blijft 'hem' weghappen : zonder cd + een CIM die in de wasbak belandt.

Ik ken haar inmiddels al een paar 'uurtjes' en het voelt voor mij alsof ik aan het geilen ben met een 'maatje'.

Mijn opgebouwde vertrouwensband met haar vergroot natuurlijk wel het onderlinge intensieve genot-spel wat je echt niet zal beleven bij een bezoekje tegen het instaptarief(die ik destijds overigens ook erg kon waarderen). Ik ben meer iemand van 'de lange duur'.

Ik zou zeggen probeer eens een langere date met haar, want daar zal je ongetwijfeld jouw genotsknop een plezier mee doen(en die van haar ook 👅).

Ze heeft m.i. een mooi koppie, maar je moet wel qua lichaam van een 'onsje' meer houden. Indien Nena een kilo-tje of 10/12 zou afvallen , dan zou ze met een 'normaal' figuur een Super-meid zijn.

Ze werkt tot en met donderdag 5 oktober dagelijks van 7 tot 17 uur. Naambordje voor het raam.
Hierna weer een week afwezig.

Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .

👅👅👍👍👅👅
 
👅👅BEF- BAF-PIJP aanrader👅👅

Telkens is het samenzijn met Nena een genot voor mijn jongeheer en mijn tong.
Wederom een uur liggen Beffen en Baffen en mevrouwtje kan er zelf ook zo geweldig van genieten.

Pikgeil is ze ook en is ook zeer gedreven met de Pijperij bezig , waarbij je Nena echt niet hoeft aan te sporen : ze blijft 'hem' weghappen : zonder cd + een CIM die in de wasbak belandt.

Ik ken haar inmiddels al een paar 'uurtjes' en het voelt voor mij alsof ik aan het geilen ben met een 'maatje'.

Mijn opgebouwde vertrouwensband met haar vergroot natuurlijk wel het onderlinge intensieve genot-spel wat je echt niet zal beleven bij een bezoekje tegen het instaptarief(die ik destijds overigens ook erg kon waarderen). Ik ben meer iemand van 'de lange duur'.

Ik zou zeggen probeer eens een langere date met haar, want daar zal je ongetwijfeld jouw genotsknop een plezier mee doen(en die van haar ook 👅).

Ze heeft m.i. een mooi koppie, maar je moet wel qua lichaam van een 'onsje' meer houden. Indien Nena een kilo-tje of 10/12 zou afvallen , dan zou ze met een 'normaal' figuur een Super-meid zijn.

Ze werkt tot en met donderdag 5 oktober dagelijks van 7 tot 17 uur. Naambordje voor het raam.
Hierna weer een week afwezig.

Ik weer wat kwijt
Zij weer wat rijk .

👅👅👍👍👅👅
ondanks dat ik zelf niet zo van de bef en de baf bent, blijft het een genot om je recensies te lezen
 
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer intens genoten van deze prachtige vrouw.
Ze heeft met afstand de lekkerste strakke dikke kont die ik ooit heb gezien en ogen om in te verdrinken.
Heerlijk haar kontgaatje verwend, en Nena heeft mij een uur laten genieten met een grote G.
Wat een prachtige, heerlijke en fantastische verschijning blijft deze vrouw.
Ja, een maatje meer, maar dat leidt ook tot een grote, ronde kont met een perzik-zachte huid en een ultra strak gaatje. Heeeeeerlijk…….
 
Laatst bewerkt:
Vandaag Nena voor het eerst bezocht. Weinig toe te voegen aan de recensies hiervoor. Ze is vooral een erg sympathieke vrouw, niet zozeer een knappe verschijning. Maar van mooi kan je niet eten, zou mijn oude moeder hebben gezegd. . Ik heb de laatste tijd moeite met het krijgen van een goede erectie. Maar Nena is een super vakvrouw, die weet hoe ze hier mee om moet gaan en weet hem weer tot leven te wekken door hem met veel gevoel te pijpen. Dat doet ze echt prima en Ik waarschuw haar nog met arriva pronto. Maar het is okay om in haar mond klaar te komen. Terwijl ik haar clitje probeer te verwennen. Daar overigens niet heel veel reactie op mijn inspanningen. Ze is groot geschapen, er kan denk ik wel een hand van onder in, dus bij toeval gekozen voor de te prefereren positie.. Voor de eerste keer bij Nena, conclusie het is beslist een heel bevredigend bezoek, value for money. Zeker herhalingsgevaar. Maar niet tussen een paar dagen voor Kerst tot in het Nieuwe Jaar, want dan is Nena in het buitenland.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan