WHEM Nena, Zoetermeer, Sexjobs

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Peters Bedankt voor de waarschuwing.

Kan ook een ontevreden klant zijn ofzo.
Wat ik vreemd vind is dat de dame al sinds mei dit jaar adverteerd en ook al eerder met een andere advertentie en dat er nooit eerder meldingen zijn gedaan maar er wel mensen zijn geweest met een normaal bezoek, zie reacties in dit topic:
Deze ervaringen zijn wel ten tijde van de oude advertentie denk ik.

Ik heb ook haar oude nummer nog en daar zijn geen meldingen op gedaan destijds.

Het kan natuurlijk zo zijn dat kwaadwillenden haar oude advertentie hebben gekopieerd en nu misbruiken of dat Nena zelf het verkeerde pad op is gegaan of slachtoffer is.

Mijn gevoel zegt dat het valse meldingen zijn op wieheeftgebeld.nl
Maar ik hoop dat een betrouwbaar lid hier zijn ervaring met de Nena uit de huidige advertentie kan delen.
Ik was van plan om na mijn vakantie op bezoek te gaan bij haar, maar twijfel nu wel, ondanks het app contact dat ik al gehad heb. Wat dan wel weer argwaan opwekt is dat ze niet wilde beeldbellen, maar ik kan ook begrijpen dat niet elke dame dat wil.
 
er was 1 lid @Massageliefhebber123

die had n afspr met haar
toen ie bij dr buurt aankwam (hij had geen huisnr) reageerde ze niet meer..zegt hij

ik heb wel whatsapp contact met 'haar' gehad

ik vond t jammer dat ze niet (tong)zoende, geen pzc en haar prijs van 100/30 , 150/45 vind ik ook raar (een kwartier langer is 50,- meer) en dus haakte ik (gelukkig?) af
 
Dankje @neukpop
Dat is niet positief, maar geeft mij ook weer twijfel of er werkelijk sprake is van oplichting. Waarom zou je niet gewoon meegaan in de gevraagde opties van de klant als je doel is om hem in huis te krijgen en vervolgens af te persen?
 
Dankje @neukpop
Dat is niet positief, maar geeft mij ook weer twijfel of er werkelijk sprake is van oplichting. Waarom zou je niet gewoon meegaan in de gevraagde opties van de klant als je doel is om hem in huis te krijgen en vervolgens af te persen?
heb dr ook gezegd je wilt n gfe geven maar weigert veel opties
En ja ze rekent €50 per kwartier. €200 voor een uur is voor mij ook aan de hoge kant. Dus ik zou zelf voor de 45 min. gaan of voor eerste date de 30 min.
lijkt wel n boeking voor n helikoptervlucht, 7 min voor 90 euro
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan