neuken of doneren?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het nare van doneren is dat er nog steeds niets uitgevonden wordt waar je juist voor doneert.
Kanker is nog steeds in vele vormen niet te genezen, maar we blijven wel doneren. En zo zijn er wel meer goede doelen waar je je bij afvraagt waarom je nog doneert als er toch niets tot weinig veranderd? En de directie er beter v wordt dan patiënten...
 
Het nare van doneren is dat er nog steeds niets uitgevonden wordt waar je juist voor doneert.
Kanker is nog steeds in vele vormen niet te genezen, maar we blijven wel doneren. En zo zijn er wel meer goede doelen waar je je bij afvraagt waarom je nog doneert als er toch niets tot weinig veranderd? En de directie er beter v wordt dan patiënten...
Er zijn ondertussen vele vormen van kanker wel te genezen met veel hogere kansen op overleven dan vroeger.
 
Ook ik doe beide,

Toevallig afgelopenweek mijn abonnement bij Lot of Happiness opgezegd.
Dit is geen sexclub maar een loterij.
zij sponseren veel goede doelen en de reden van de opzegging was dat ik dit al een aantal jaren sponsor en het tijd wordt om een ander goed doel te zoeken.
ik had verwacht dat het opzeggen een probleem zou zijn maar ze waren zeer correct aan de telefoon en bedankte me voor de jarenlang deelname.

heb toch ook wel vaak het gevoel dat er erg veel % aan de beroemde strijkstok blijven hangen.

leuke dames 'sponseren" doe ik ook al vele jaren en blijf ik ook doen.
niet gepast betalen en de rest fooi geven doet het altijd goed.
 
Kanker is nog steeds in vele vormen niet te genezen, maar we blijven wel doneren.
Ja, het is een goed doel, geen tovermiddel, er is geen vaststaand geldbedrag waarmee je gegarandeerd kanker kan genezen, en ook geen vaststaand geldbedrag waarmee je gegarandeerd oorlog de wereld uit kan helpen, enzovoort enzovoort.

Pak hem beet 1000 jaar geleden hadden mensen zich ook niet kunnen voorstellen dat we ooit van de pokken af zouden komen, maar de wetenschappers van toen besteedden wel degelijk tijd en geld aan het onderzoeken van deze ziekte. Al dat onderzoek heeft er wel aan meegewerkt dat de pokken sinds 1978 niet meer voorkomt.
 
Net zoals de mening van een forumlid zonder ook maar 1 recensie? :LOL:

Afgaande op een profiel kan je deze conclusie trekken. 100% juist.
Dat de waarheid anders is zal waarschijnlijk niemand interesseren. De waarheid is wel dat ik genoeg dames heb bezocht om te weten dat je niet voor de waarheid een bordeel binnenstapt maar net voor het 'werk' dat een dvp doet.

Maar kijk, een recensie gaat over het werk van een dvp.

Een goede doel dat mensen denken te vinden in een dvp, gaat over haar privéleven.

Er zijn altijd uitzonderingen, zie de topic verliefd op een dvp. 100% akkoord. Er zullen dvp zijn die de waarheid vertellen over hun privéleven zoals het echt is. Als dat schrijnend is, is dat dan een goede doel? Ja, als je er geen sex voor in de plaats wilt maar effectief het geld aan haar doneert.
 
Het nare van doneren is dat er nog steeds niets uitgevonden wordt waar je juist voor doneert.
Kanker is nog steeds in vele vormen niet te genezen, maar we blijven wel doneren. En zo zijn er wel meer goede doelen waar je je bij afvraagt waarom je nog doneert als er toch niets tot weinig veranderd? En de directie er beter v wordt dan patiënten...
Ik doneer aan Amnesty, maar wat me ergens stoort, is dat ze ergens middenin 020 zitten, waar de panden nu niet bepaald goedkoop zijn. Ze kunnen net zo goed een pand zoeken in een kleinere gemeente, waar de prijzen een stuk lager zijn, zo blijft er meer geld over voor de zaken die ze zeggen na te streven.
 
Voor mij is een donatie een soort van hedendaagse aflaathandel.
Vroeger deed je het om niet in de hel te komen, tegenwoordig laat je zien dat je bij de "goeden" hoort. Liefst door een sticker aan de deur of je auto.

Het nut van een donatie is voor mij net zo als van het kopen van een aflaatbrief.
 
Ik doneer ook aan een aantal verenigingen die gerelateerd zijn aan spoorse zaken, maar toch echt niet vanuit die invalshoek.
Eerder om een bijdrage te leveren aan het in stand houden van ons rijdend cultureel erfgoed.
 
Voor mij is een donatie een soort van hedendaagse aflaathandel.
Vroeger deed je het om niet in de hel te komen, tegenwoordig laat je zien dat je bij de "goeden" hoort. Liefst door een sticker aan de deur of je auto.

Het nut van een donatie is voor mij net zo als van het kopen van een aflaatbrief.

Dan geef jij wel een heel kromme betekenis aan het woord donatie vind ik.

Doneren doe je normaal gezien belangeloos en liefst ook anoniem en al zeker niet met een sticker op je auto als bewijsmateriaal. En het nut van een aflaat verdienen lijkt mij al helemaal krankzinnig.
 
Laatst bewerkt:
Er zullen dvp zijn die de waarheid vertellen over hun privéleven zoals het echt is. Als dat schrijnend is, is dat dan een goede doel? Ja, als je er geen sex voor in de plaats wilt maar effectief het geld aan haar doneert.

Kijk.. dat is doneren! Zonder bijbedoelingen geld of goederen geven aan een persoon. Zodra iemand er iets voor terug wilt hebben is dat geen doneren. Dat doe je namelijk vrijblijvend.
 
Echt niet doneren maar heb deze jaar heel wat geld uitgegeven aan allerlei dingens uit verschillende invalshoeken. Ik heb de economie gedoneerd. De Belgische regering zal me voor eeuwig dankbaar zijn. Als iedereen dit zou doen, dan ... . En echt doneren aan goede doelen? Ik heb arme mensen 4 jaar lang gedoneerd. Tot ze echt me belogen om aan nog meer geld te komen. Het liep de spuigaten uit. Ik heb dit stopgezet. Ik ben nog altijd op zoek naar een andere manier om iets in de wereld te verbeteren. En to the point: neuken of doneren? Neuken met dvp is aardse rijkdom, doneren is het eeuwige leven. Dus ja, als de keuze eens moet gemaakt worden kies ik voor het laatste!
 
Laatst bewerkt:
De Belgische regering zal me voor eeuwig dankbaar zijn.
Wie in Nederland een wagen rijdt die een hoge eigen massa heeft en dan nog eens uitgerust is met een dieselmotor of geschikt is om op LPG te rijden, betaalt zich scheel aan motorrijtuigenbelasting.
Mocht die persoon de wagen nieuw aangeschaft hebben, komt daar nog eens een flinke portie belasting op de aanschaf bij.
Als dan de blauwe envelop (de kleur die de Nederlandse belastingdienst gebruikt) in de bus valt, zou er eigenlijk op geschreven moeten zijn: "voor een zeer gewaardeerde klant."
 
Wie in Nederland een wagen rijdt die een hoge eigen massa heeft en dan nog eens uitgerust is met een dieselmotor of geschikt is om op LPG te rijden, betaalt zich scheel aan motorrijtuigenbelasting.
Mocht die persoon de wagen nieuw aangeschaft hebben, komt daar nog eens een flinke portie belasting op de aanschaf bij.
Als dan de blauwe envelop (de kleur die de Nederlandse belastingdienst gebruikt) in de bus valt, zou er eigenlijk op geschreven moeten zijn: "voor een zeer gewaardeerde klant."
Een DVP naai je af en toe.

De overheid naait je elke dag!
 
Ik neuk eerst en op het eind doneer ik mijn kwakkie. 🤣

Jammer voor jou, het is niets waard want het beland in de vuilnisbak.
Wie in Nederland een wagen rijdt die een hoge eigen massa heeft en dan nog eens uitgerust is met een dieselmotor of geschikt is om op LPG te rijden, betaalt zich scheel aan motorrijtuigenbelasting.
Mocht die persoon de wagen nieuw aangeschaft hebben, komt daar nog eens een flinke portie belasting op de aanschaf bij.
Als dan de blauwe envelop (de kleur die de Nederlandse belastingdienst gebruikt) in de bus valt, zou er eigenlijk op geschreven moeten zijn: "voor een zeer gewaardeerde klant."

Een aftrekbare lening hebben kan een belastingbrief net aangenaam maken. Voor mij het hoogtepunt van het jaar. Ik kan er een hele jaar van naar de dvp lopen.
 
Daarom heb ik deze liggen, moet alleen nog opgeplakt worden.

f1d7eb4535d1e0a18f9f0b3523852c616b4f973d.jpg
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan