neuken of doneren?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nobel? Welnee, als je de foto's zag.. in de steek gelaten katten in een dierentuin waarvan 1 al zijn eigen staart had afgebeten.
Geloof dat 2 vd 5 het niet gered hebben.

En doe het zo weer! Want dieren kunnen er niets aan doen dat mensen ze k*t behandelen.

@skinny lover
dat is toch mooi , als je je er voor inzet
anyway ..... zoals ik aan aangaf , ik steun een filipjins meisje van 12 jaar die leukemie heeft ..... maar het lijkt mij niet het goede forum hier ervoor
 
Laatst bewerkt:
Ik steun niet de gekende goede doelen maar vaak wel kleine dingen die kennissen en vrienden opzetten. Als er mensen of school kinderen een pannekoeken verkoop doen voor een goed doel koop ik er vaak.
 
neuk je liever je geld op , of doneer je ook aan goede doelen ?
ik vraag dit omdat ik een filipijns meisje financieel ondersteun , die leukemie heeft .....vraag me alleen af , of ik dat hier moet meldden
sja nu heb je het al gemeld

je hoeft niet in detail te treden, maar laat ik zeggen dat ik een vergelijkbaar verhaal ken waarbij de welwillende man gruwelijk misbruikt is door een DvP die weet dat hij verliefd op hem was...

het kan zijn dat jouw verhaal anders in elkaar zit hoor en alle sterkte aan deze dame en alle respect voor jouw liefdadigheid, wat je met je geld doet is volledig aan jou, houd vooral je verstand erbij en vergeet jezelf vooral niet
 
sja nu heb je het al gemeld

je hoeft niet in detail te treden, maar laat ik zeggen dat ik een vergelijkbaar verhaal ken waarbij de welwillende man gruwelijk misbruikt is door een DvP die weet dat hij verliefd op hem was...

het kan zijn dat jouw verhaal anders in elkaar zit hoor en alle sterkte aan deze dame en alle respect voor jouw liefdadigheid, wat je met je geld doet is volledig aan jou, houd vooral je verstand erbij en vergeet jezelf vooral niet
dankje voor je aardige woorden !
 
Ik sponsor een dier in de dierentuin in Antwerpen , en dit al meer dan tien jaar dus ik ben een peter zoals ze zeggen hier in de volksmond .
Dames sponsor ik niet , zoek er wel een dit dat doet voor mij .

(twee stokstaartjes sponsor ik )
 
Er is maar een goed doel: en dat ben ik.

Dus als ik me geld geef om te neuken is dit het ondersteunen van een goed doel.

Alle goede doelen zijn alleen maar bezig, om zichzelf in stand te houden. En als je dan de salarissen van de directie ziet, weet je dat er bitter weinig geld overblijft voor het "goede doel".

Wat de DVP met ziektes (zelf of familie) betreft: geef veel, want hoe moeten de zwendelaars anders de winter door komen.
 
Enkel Unicef. Je krijgt dan zo'n maandrapport met waar uw centen aan gespendeerd zijn. Dat kun je natuurlijk niet zelf gaan controleren maar als je te cynisch bent kun je beter aan helemaal niets geven.
 
Er is maar een goed doel: en dat ben ik.

Dus als ik me geld geef om te neuken is dit het ondersteunen van een goed doel.

Alle goede doelen zijn alleen maar bezig, om zichzelf in stand te houden. En als je dan de salarissen van de directie ziet, weet je dat er bitter weinig geld overblijft voor het "goede doel".

Wat de DVP met ziektes (zelf of familie) betreft: geef veel, want hoe moeten de zwendelaars anders de winter door komen.

Hier ben ik het helemaal mee eens. Je weet nooit waar je geld naartoe gaat. Je doneert eigenlijk vooral voor je eigen goede gevoel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan