WHEM Neung massages Retie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja,

Ben daar in het verleden veel geweest bij toen een goede sensuele masseuse Fon. Laatste tijd enkele keren bij Susie. Met andere dames geen ervaring.
 
Ik ben daar ongeveer een jaar geleden een laatste keer geweest.
De dame liet lang op zich wachten en zag er in de verste verte niet uit zoals op de foto.
Volgens mij zat ze onder de pillen of iets dergelijks, want het leek of ze op een andere planeet was…
Massage was zo slecht, dat ik na kwartiertje gewoon ben opgestaan en doorgegaan.

Daar was toen geen Lisa, maar ik zet daar nooit nog een voet binnen!
 
Weet iemand of het klopt dat er geen half uur massages meer mogelijk zijn hier? Ik krijg ze telefonisch niet te pakken en dat beloofd al weinig goeds normaal.. Heb wel interesse in een van de Thaise dames daar.

 
Vroeger hier eens geweest met May, deze dame is spijtig genoeg uit het wereldje gestapt ondertss. Toen waren er enkel Thaise dames op de website. Nu zie ik meer Roemeense dan Thaise. Dus dat beloofd niet veel goeds.
 
Weet iemand of het klopt dat er geen half uur massages meer mogelijk zijn hier? Ik krijg ze telefonisch niet te pakken en dat beloofd al weinig goeds normaal.. Heb wel interesse in een van de Thaise dames daar.

Hoewel de salon an sich mij ook niet direct een heel goed gevoel geeft heb ik wel specifiek interesse in een van de dames, namelijk Suzy. Ik ga dus binnenkort toch maar eens proberen om een afspraak te maken en zal dan ook wel even vragen of korter dan een uur ook mogelijk is (ook al ga ik normaal gesproken wel voor een uur of langer).
 
Zeeeeer slecht .. afspraak met suzy .. op de foto ziet ze er leuk uit in het echt 30 kilo zwaarder dikke buik kleine borstjes dik propje .. leuke lach .. 3 min masseren zegt ze zal ik je eerst klaar laten komen dan ga ik je erna heel goed masseren daarna douche in de auto zag ik dat ik totaal 20 min binnen was ..tot volgende x zegt ze niet voor mij
 
Hoewel de salon an sich mij ook niet direct een heel goed gevoel geeft heb ik wel specifiek interesse in een van de dames, namelijk Suzy. Ik ga dus binnenkort toch maar eens proberen om een afspraak te maken en zal dan ook wel even vragen of korter dan een uur ook mogelijk is (ook al ga ik normaal gesproken wel voor een uur of langer).
Niet doen .. ben er pas geweest suzy lijkt niet eens op de foto .. zeker 30 kilo zwaarder ik zweer het .. dikke bolle buik .. ze probeert je zo snel mogenlijk eruit te werken .. er zijn betere adressen waar ze moeite doen voor een prima massage
 
@Papas: Dank voor het weerhouden van mij van een nieuwe slechte ervaring.
Suzy stond nog altijd op mijn verlanglijstje maar kan hier vanaf begrijp ik.

Ik heb inmiddels al enkele redelijke alternatieven gevonden gelukkig in de regio. Het blijft desondanks wel triest dat er ook heel wat dergelijke dames zijn zoals Suzy die zich er gemakkelijk vanaf willen maken, terwijl je een behoorlijke prijs voor hun dienst betaalt.
 
@Papas: Dank voor het weerhouden van mij van een nieuwe slechte ervaring.
Suzy stond nog altijd op mijn verlanglijstje maar kan hier vanaf begrijp ik.

Ik heb inmiddels al enkele redelijke alternatieven gevonden gelukkig in de regio. Het blijft desondanks wel triest dat er ook heel wat dergelijke dames zijn zoals Suzy die zich er gemakkelijk vanaf willen maken, terwijl je een behoorlijke prijs voor hun dienst betaalt.
Helaas wel .. en daarom zitten wij hier nu😉
 
Niet doen .. ben er pas geweest suzy lijkt niet eens op de foto .. zeker 30 kilo zwaarder ik zweer het .. dikke bolle buik .. ze probeert je zo snel mogenlijk eruit te werken .. er zijn betere adressen waar ze moeite doen voor een prima massage
Heb je andere adressen in de buurt die aanraadt voor een massage?
 
Tijdje terug eens hier gestopt. Ik had gekozen voor de blonde dame (Ruby)
Maar mij zien ze hier nooit meer terug. Ik moest mij op mijn rug leggen en zij kwam naast mij op de rand van het bed zitten. Ik dacht om te wassen. Maar met 1 hand masseerde ze mij. Ondertussen eens friemelen aan mijn vriend. Van zodra hij een beetje aanstalte maakte om recht te staan. Begon ze te sleuren. Aanraken mag niet. Binnen de 15min stond ik buiten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan