Recensie New Julia, Gentbrugge/Schaarbeek/Leuven/Diest 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dirk Diggler

Newbie
6
18/08/22
8
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/julia-new-gfecall-me-or-smsnews-pictures.html
Totale kosten (in euro)
150
Tijdje geleden Julia bezocht in Leuven en nu in Schaarbeek. En dit is echt een pareltje. Ze ziet eruit zoals op de foto's. Lekker lichaam, mooi gezicht en zalige tattoos. Super lief meisje met hoog GFE gehalte. Veel knuffels en kusjes, tongzoenen, glimlachje,.. Vooral het pijpen (PZC) vond ik zeer goed, maar de rest was ook met volle overgave. Beffen liet ze vlot toe en intiem liet ze haar ervaring merken. Dit is voor mij een toppertje :p
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Lichaamsbouw
Atletisch
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Meisje van de foto's. Knappe verschijning.
Sensuele kusser, groot pluspunt voor mij. Was enthousiast, niks op aan te merken, goeie gfe, aanrader.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Aangezien dat Holly er niet is was ik op zoek naar een nieuwe leuke dame.
Na enkele teleurstellingen bij anderen was de goesting weg, maar door de reviews hier te lezen heb ik het toch nog een kans gegeven.

Wat een geweldige dame, ik kan helemaal volgen met de bovenstaande reviews.
Fk (wat voor mij belangrijk is voor een goede gfe), wat spelen, pmc, nmc allemaal met veel overtuiging en energie.

Herhalingsgevaar: zeer groot!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er geweest. Ze is zeker heet en vriendelijk.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Dit meisje ontvangt in een studentenhuis in Leuven. Ze leidt je via een trucje naar haar kamer, beetje vergezocht maar wel grappig.
Ze was in het begin zeer afstandelijk. Vingeren mocht alleen aan de buitenkant en zonder speeksel. Ze was dus zo droog als mijn huidige hof.
Tongzoenen was zeer voorzichtig en zo goed als niks.
Pijpen was met condoom, ik vroeg om het zonder te doen maar 'no You did not take a shower ' maar ik had een half uur geleden thuis gedouched 😳
Op die moment begon het serieus mijn Kloten uit te hangen. Het gevolg was natuurlijk dat ze hem niet helemaal stijf kreeg. Opeens kwam uit haar mond 'it will need to be without condom because otherwise it will not work'. Dus sleurde ze de rubber eraf en begon ze eindelijk een deftige blowjob te geven. Ze liet ook haar slecht humeur verdwijnen en was opeens opgewekt.
Daarna nog 3 standjes gedaan en toch goed geschoten. Bij dit alles maakte ze veel geluid (ze is meermaals klaargekomen, enfin dat probeerde ze te acteren)

Ze adverteert als 25 jarige maar ze is toch wel wat ouder, mss zelfs 35. Ze ziet er nog goed uit maar eerder normaal dan hot.

Kortom ik heb al betere Braziliaanse babes gehad maar het was ook wel geen weggegooid geld.
 
Wel, Trevor John, ik ben blij uw bericht te lezen want na al die vorige recensies dacht ik al dat het aan mij lag. Beffen, vingeren, PZC was bij mij ook niet toegelaten. Het is wel een knappe meid, dan is klaarkomen nooit een probleem voor mij en voor 80 euro/half uur voel ik mij niet helemaal bekocht.
 
Wel, Trevor John, ik ben blij uw bericht te lezen want na al die vorige recensies dacht ik al dat het aan mij lag. Beffen, vingeren, PZC was bij mij ook niet toegelaten. Het is wel een knappe meid, dan is klaarkomen nooit een probleem voor mij en voor 80 euro/half uur voel ik mij niet helemaal bekocht.
ik denk dat dit ,over deze Julia gaat
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
30-35
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/profiel/julia-new-2/
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dame ziet er een stuk ouder uit dan de RL fotos en kwam vrij cool en gestresseerd over.
Vooraf was aangegeven dat pzc alleen mogelijk was als je eerst ter plaatse een douche nam, geen probleem en dus gedaan.
Daarna een vrij strikt scenario die je moest volgen: handen op een bepaalde manier op de borsten, vingers mochten nauwelijks in de buurt van haar kut komen, zoenen was kort op lippen op elkaar drukken, tongzoenen was onmogelijk spijts de expliciete bevestiging bij reservatie dat dit mogelijk was en ook in haar RL adv aangevinkt, fake gekreun, beffen was niet mogelijk (was wel niet in RL adv aangevinkt :rolleyes:), etc.
Het enigste positieve : pzc deed ze wel redelijk goed, alsook de ballen verwennen en de massage was excellent.
Na 45min vond ze het welletjes en begon ze zelf een discussie over haar prestatie & aangeboden service. Ik denk dat ze door had dat ik het ondermaats vond en spontaan gaf ze me 20 EUR terug op haar uur tarief dat ik betaald had.
Edoch, grote discrepantie met wat ik zelf ervan verwachtte. Totaal niet markt conform.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan