WHEM Nicha, Amsterdam, Prive ontvangst

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GeileGerard

Meubelstuk
Forumpionier
2.572
04/07/21
3.077
31
Weet eentje met een goude **

Vraagt 220e (20e voor PZC, 50 extra meer dan 1x klaarkomen) en CIM komt daar nog een x bovenop...

Geen ervaring dus maar andere maybe wel....?
 
Ben bij haar enkel geweest voor een vluggertje (in Rotterdam). Heb daarvoor 70 EUR afgetikt, dat is meer dan ik normaliter uitgeef voor een vluggetje, maar wou graag eens een mooie aziatische dame ervaren. Ik heb enorm genoten, dus het was uiteindelijk wel waard voor mij.

Ze wou geen NZC doen en pijpen vind ik niet zo interessant dus ben meteen voor intiem gegaan. Ik wist dat ze pijpen zonder deed daarom wou ik haar graag tongzoenen wat geen enkel probleem was. Helaas kon ik niks proeven van mijn voorgangers die eerder in haar mond klaargekomen zijn (volgens haar waren dat er toen 3) maar het winde mij wel enorm op. Na de sex hebben we gedouched en heeft ze mij Listerine mondwater aangeboden, dus hygiene zit wel goed.

De review op Kinky (enige tot nu toe) is van mij overigens.

Ik hoop dat ze weer naar Rotterdam komt. :p

Edit: overigens, als je op WhatsApp met haar praat dan praat je tegen haar "manager". Zij krijgt uiteindelijk alleen de "order" door (duur van verblijf, wat je graag wil, bedrag dat is afgesproken, etc).
 
Heeft ze wel een beetje een leuke kontje? Ik wil niet generaliseren maar meestal hebben deze dames een behoorlijk platte kont en daar knap ik van af..? Ze ziet er namelijk wel uit alsof ze leuke rondingen heeft maar geen foto's van het kontje.
 
Sorry hoor, maar dat gezeur dat iemand te veel vraagt als de basis-prijs gewoon doorsnee is.

pzc, 2x klaarkomen en cim is vaak geen onderdeel van het standaard pakket. Dames die voor de basis 200 of meer vragen vind ik duur, maar dit zijn vrij normale prijzen.

En ook best raar om een vluggertje voor 70 euro te doen en dan te verwachten dat de dame voor de minimum tijd en prijs bereid is om nzc te doen?!?
 
Gister langs geweest voor een vluggertje, is de dame van de foto's. Tongzoent lekker, kutje smaakt heerlijk en je kan je gang gaan. Aanrader voor een vluggertje met een curvy asian.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan