Recensie Nicky & Zoey, Enjoy Thai, Tervuren 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Thai Guy

Newbie
9
11/01/23
2
1
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/sensual-massages-at-enjoy-thai-massage-in-tervuren.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Langsgegaan bij Enjoy Thai voor een massage met Zoey en Nicky te samen. Het was voor mij deze eerste keer in dit salon en had een zeer aangename tijd. Zoey is wat jonger maar heeft een stevige C welleicht fake maar heel lekker om mee te spelen. Nicky heeft meer ervaring en geeft de beste massage van de twee. Als men portemonnee het toelaat keer ik zeker terug.
 
Zoey is wat jonger maar heeft een stevige C welleicht fake
Wellicht? Als je dat niet ziet ben je stekeblind, Ze zijn eerder wat hoekig ipv rond.

Ben er trouwens ook geweest in de openingsdagen en heb ze toen beide aangeboden gekregen voor de prijs van 1.
Had Zoey geboekt maar Nicky kwam er bij voor het X-gedeelte.

't Was wel leuk maar natuurlijk moest het gedeelte met Nicky snel gaan (niet zo veel voorspel en geen oraal), wat in dit geval wel wat te begrijpen was.
Niks mis mee maar je merkt dat ze heel geroutineerd is en ze gebruikte spijtig genoeg ook glijmiddel. Zoey speelde wel mee tijdens de daad, dat was ook wel fijn.

Zoey is wel leuk maar achteraf had ik (heb er eigenlijk niet heel goed op gelet) het gevoel dat ze wel eens een man kon geweest zijn gezien de overdreven fake wimpers, niet zo mooie borsten (maar wel grote, vrouwelijke tepels) en de nogal dikke clit. Ze was wel heel spontaan en lief. 'k Denk uiteindelijk wel dat ze gewoon vrouw is,
Binnenkort nog eens van dichterbij gaan bekijken ;)

Voor de rest alles correct en leuke welkomstservice.
Enkel die rode condooms.... Die zouden verboden moeten zijn. Gelukkig heb ik er niet veel van gezien.

Voor de opmerking er komt... Alle info staat hierboven en in mijn post en over Nicky is er al gerecenseerd, 'k Ga er geen formulier voor invullen.

Op de site is Zoey wel weg nu en staan er een paar van de voor haar geruikte (geen echte) foto's in het profiel van iLin. Geen idee of het nu nog Zoey is of niet.
 
Heb daar bezoekje gebracht aan Ilin. Kleintje met siliconen, wel wat ouder dan omschreven. Een klassieke massage met rukje op het einde. Van sex weinig of geen sprake, ze hield zelfs haar broekje aan... Is wel vriendelijk, letterlijk een gfe ervaring voor wie eens gezelschap wil maar meer niet
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
http://enjoythaimassage.be/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben daar onlangs ook geweest op hun nieuwe adres in Duisburg. Het huis is een mooie villa met parking op de oprit dus niet erg discreet. Had gebeld voor Jenny en die stond op het afgesproken uur klaar. Mooie slanke dame maar ik denk dat de foto's op de website niet van haar zijn.
De massage was deugdelijk met af en toe wat plagerij tussen de benen waardoor mijn soldaat al goed voorbereid was voor het happy end. Na het omdraaien kon ik haar bewonderen en strelen. Het duurde dus niet lang voor ik mijn zaadjes in haar mooi opgemaakte handjes spoot.
Je moet er wel een ritje met de auto voor over hebben maar het was de moeite.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan