Recensie Nicola, Kortrijk 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Didjeetje

Wandelaar
89
03/06/22
42
5
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/nicola-girlfriend/
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Na lange tijd nog eens in Kortrijk geweest, afspraak maken met deze dame ging vlot, was stipt, vriendelijk en dus veelbelovend. Ze is echt de dame vd foto's maar deze zijn zwaar bewerkt Na de douche gebood ze mij op bed te gaan liggen en ze begon zonder aarzelen aan mijn piemel te trekken alsof ze een koe aan het melken was. Vrijwel direct een rubber erop en al even ruw beginnen zuigen, is te zeggen plastisch op en neer rammen. Gevraagd of het wat zachter kon maar zonder gehoor, ben dan maar vertrokken. Er liepen daar nog meisjes rond, niet veel soeps.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nicola-hot-girl.html
Totale kosten (in euro)
150
Verschrikkelijke ervaring vandaag gehad in Gent, jammer dat ik deze review niet eerder zag.
Betaald voor een uurtje, uiteindelijk maar 30 minuten binnen geweest omdat het zo slecht was. Van de +- 50 dames die ik al bezocht veruit te slechtste. Het is een ervaring waard: nu weet ik dat seks écht slecht kan zijn dat je het liever niet hebt.

Lichaamsbouw een stuk breder en minder vrouwelijk dan op de fotos. Gezicht ook echt niet zo mooi.
Had op voorhand gevraagd om te beffen, zei ja maar mocht dan toch niet.
Pijpen was slecht, vervolgens 5 minuten missionaris (ook slecht). Ik mocht haar niet aanraken of strelen dus moest in een rare stand haar neuken omdat ik haar anders te veel aanraakte. Dat alles zorgde ervoor dat ik er weinig zin meer in had en niet snel genoeg klaarkwam naar mevrouw haar zin.
Begin me dan (slecht) te pijpen en vervolgens een (verschrikkelijk harde) handjob te geven. Toen moest ik ten slotte mezelf maar aftrekken terwijl mevrouw zo fake als iets over haar poes wreef.

Na 30 minuten (5 minuten intro, 5 minuten pijpen, 5 minuten seks, 5 minuten pijpen, 10 minuten aftrekken) vroeg ik haar om bovenop me te gaan en ze weigerde omdat " it doesn't work, that's your problem." Dan ben ik maar weggegaan want ze lag nu gewoon op bed kwaad naar me te kijken.

Dit neigt eerder naar oplichterij dan een slechte dvp.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan