Recensie Nicole, Apeldoorn (vh Rotterdam) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Albert1234

Newbie
3
14/01/26
0
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/3203283-nicole
Totale kosten (in euro)
1400/1600/0
Wapdate overeengekomen met Nicole voor 8uurtjes. Haar standaard uurprijs is 200 euro per uur. Echter had ik 1400 voor 8 uur voorgesteld en daar ging ze mee akkoord. We zouden samen xtc doen en ik moest het meenemen.

Eenmaal in Rotterdam wilde ze haar adres niet sturen voor ik een aanbetaling van 10 euro deed. Ik vond de verassing niet prettig maar ik was inmiddels al in Rotterdam dus heb ik betaald.
Het duurde daarna nog een half uur voor ze me het addres gaf en ik naar haar toe kon. Daar bleek dat ze toch 1600 voor 8 uur wilde hebben. Het tonen van de afspraken op WhatsApp had geen zin. Daarnaast bleek ze geen xtc te willen doen wat we ook op WhatsApp hadden afgesproken.
Ik heb mn geld terug gepakt en ik ben weer omgekeerd.

De reviews op kinky zijn positief en voor normale korte dates zal dat ongetwijfeld zo zijn maar afspraken maken met haar ging mij iig niet goed af.

Haar kamer rook naar wiet maar ik zag en rook geen sigaretten.
Ze leek verder op haar fotos en spreekt alleen spaans.

Wapdate overeengekomen met Nicole voor 8uurtjes. Haar standaard uurprijs is 200 euro per uur. Echter had ik 1400 voor 8 uur voorgesteld en daar ging ze mee akkoord. We zouden samen xtc doen en ik moest het meenemen.

Eenmaal in Rotterdam wilde ze haar adres niet sturen voor ik een aanbetaling van 10 euro deed. Ik vond de verassing niet prettig maar ik was inmiddels al in Rotterdam dus heb ik betaald.
Het duurde daarna nog een half uur voor ze me het addres gaf en ik naar haar toe kon. Daar bleek dat ze toch 1600 voor 8 uur wilde hebben. Het tonen van de afspraken op WhatsApp had geen zin. Daarnaast bleek ze geen xtc te willen doen wat we ook op WhatsApp hadden afgesproken.
Ik heb mn geld terug gepakt en ik ben weer omgekeerd.

De reviews op kinky zijn positief en voor normale korte dates zal dat ongetwijfeld zo zijn maar afspraken maken met haar ging mij iig niet goed af.

Haar kamer rook naar wiet maar ik zag en rook geen sigaretten.
Ze leek verder op haar fotos en spreekt alleen spaans.
Tja, kwestie van goed lezen en niet vertrouwen op de Kinky reviews, zeker niet van reviewers die slechts 1 review hebben geschreven. Alhoewel deze reviewer drie sterren voor WAP gaf :rolleyes:

Voor jou denk ik eerst een kwestie ervaring / vertrouwen opbouwen door eerst eens voor een half uur af te spreken om bij een tweede bezoek volle bak los te gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan