Recensie Nicole (D. Rep), Den Haag, Doubletstraat 40 k1 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rony80

Forumfiel
Forumpionier
10.201
05/07/21
10.440
22
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
35
Gisteren avond rond 22:30 deze donkere parel bezocht. Ik had haar in het verleden al een keer of 3 bezocht. Eerst een praatje gemaakt met haar aan het raam, en uiteindelijk ingegaan op haar uitnodiging om naar binnen te gaan. Hier begon ze gelijk over meer geld te zeuren, dan de € 35,00 die ze in eerste instantie vroeg. Ik stond op punt om te vertrekken, omdat ik behoorlijk irritant vond, en dat ze er vrij lang over doorging. Uiteindelijk bond ze in, maar de sfeer was al behoorlijk verpest.

Eerst handjes en pielemans gewassen, waar ze mee hielp, vervolgens op bed beland waar ze me begon te pijpen, dit was niet echt bijzonder, en niet diep, ik mocht niet aan haar mooie borsten komen, daar moest ik extra voor betalen.

Uiteindelijk ging zij on top, dit duurde niet lang, en was van haar kant, ook niet echt enthousiast. Toen uiteindelijk het afgemaakt in het bekende missionaris standje, waarmee ze met haar hand bij mijn pik, zat zodat ik niet lekker en diep kon stoten.

Ondanks dat ik bij mijn vorige bezoekjes aan haar best enthousiast was, viel mij dit bezoek ontzetend tegen. Ik zal haar dan ook niet meer gaan bezoeken, ondanks dat ze er lekker uitziet
 
35E is standaard instaptarief. Upsell is te aanvaarden, maar zeuren en doordrammen over meer is voor mij een absolute no go.
Precies, het was echt irritant. Ik had deze dame eerder een aantal keren bezocht, maar toen had ze nooit lopen zeuren om extra geld en mocht ik gewoon aan haar borsten zitten.
Ik kan mij herrineren dat op het oude hookers forum, er diverse slechte recensies over haar stonden, maar dat ging meer over het handje bij haar kut.
 
Het probleem is -naar mijn bescheiden mening- het tijdstip.
Vergeet niet dat veel van deze dames al overdag (ochtend/middag) beginnen.
Dus als je om 22:30u zo'n dame bezoekt, is ze misschien al 12 uur aan het werk.
Of ze heeft al 20 klanten afgewerkt.
Dan is het niet zo verwonderlijk dat ze 's avonds laat geen puf meer hebben.
Of ze hebben nog niet genoeg klanten gehad en gaan dus upsellen.
Natuurlijk, je betaalt en dus moet de dienstverlening goed zijn.
Maar ja, het zijn ook maar mensen...
Volgende keer meer geluk, @Rony80 (y)
 
Deze dame bezocht toen ze net begon met werken. IK weet nog dat ik stomverbaasd was dat zo een mooie meid niet bezet was.
Ik vind haar nog steeds een van de mooiste van de straat.
Maar de sex vond ik idd niks.... En inderdaad je pik vast houden onder het neuken....
Verder is ze wel heel aardig, altijd een vriendelijke lach. Ik zat laatst te deken om terug te gaan omdat ze echt mooi is....
 
Laatst bewerkt:
LOL maar naar mij lacht ze nog regelmatig, ik denk dat ze doorheeft dat ik haar leuk vind.....kijken kijken niet kopen en ze heeft mij zonder twijfel vaak bij Kelly naar binnen zien gaan dus weet dat ik geen pajero ben?
 
Ik herinner me nog een knappe Nicole...met matige service...
Meteen vragen om meer geld...handje ertussen...herkenbaar...
Mogelijk dezelfde: https://web.archive.org/web/20160710084925/http://www.hookers.nl/showthread.php?t=272750
Weer met grote dank aan @xsx
Ik kan mij deze oude Hookers recensies nog wel herinneren over de knappe Nicole. Het is een mooie verschijning met mooie rondingen en bovendien nog aardg ook. Alleen de service die ze verleend is slecht.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren ook bij Nicole geweest.
Helaas had ik haar draadje hier tevoren niet gevonden. Had haar eerder de week gezien en ben haar schoonheid niet vergeten.
Zij leek het nogal druk te hebben gisteren avond. Voor PZC vroeg zij 30 € extra, dat hoefte van mij niet.
Heel mooie vrouw, in mijn ogen zeker niet mollig, maar van normale postuur. Erg mooie, natuurlijke borsten met heerlijke tepels en een mooi kontje.
Maar daar begint het dan ook: Je mag niet aan de tepels zuigen, alleen maar kort met het puntje van de tong likken. Ook met de handen vast pakken en met de vingers aan haar tepels spelen mocht niet. Extra vervelend, dat zij het niet zegt, maar voortdurend haar armen ertussen draait, als je haar wilt aanraken. Ook tongt zij niet, deed helemaal niet aan kussen. Vingeren en beffen zat er ook niet in (beffen vlgs. haar niet omdat zij tegenwoordig een medicijn in haar vagina gebruikt, anders zou het wel kunnen. Dus heeft zij een schimmelinfectie?).
Neuken was in verschillende standjes mogelijk, maar, zoals door anderen al beschreven, in mission houd zij haar hand ertussen (waarom?).
Uiteindelijk mocht ik op haar linker borst klaar komen. Echter gaat zij niet liggen, maar blijft zij overeind en houd zij alvast keukenpapier onder haar borst. Dat is ook niet bepaalt opwindend.
Verder is zij idd een aardige dame.
Ik vrees dat zij met haar uiterlijk geregeld genoeg dagjesklanten trekt, dat zij geen moeite doen moet om vaste klanten aan zich te doen hechten.
Voor mij rel. laag herhalingsrisico.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Compleet andere ervaring. Gelukkig had ik haar draadje hier tevoren niet gevonden. :) Want dan was ik waarschijnlijk niet naar binnen gegaan.

Prachtige vrouw, maar er ging net iemand naar binnen. Toen naar de Geleen, maar die was erg leeg. Zowel weinig mannen als weinig vrouwen. Terug naar de Doub. Ging er weer iemand naar binnen.

Daarna even praatje gemaakt met Nicole en ik zag het wel zitten. Uiterst vriendelijke en kundige dame. Op mijn verzoek niet geneukt, maar veel andere spelletjes gedaan en dat was echt heerlijk. Dame heeft een heerlijk lijf en een mooie geile kop. En ze gebruikt het uitstekend om me te laten knallen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan