Recensie Nicole, Erotheek Freya, Hulst 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi, ik heb nog nooit een dame bezocht, voor alles een eerste keer. Freya is niet ver voor mij en lees veel goeds over Nicole, ook haar fotos spreken me aan op de website. De stap is voor mij heel onwennig .. is zij de juiste persoon voor een eerste bezoek?

Nu... met haar ranke slanke verschijning is Nicole zeker niet intimiderend...
Bovendien vind ik ze ook erg lief! En verder weet ze echt wel wat mannen lekker vinden hoor.

Vertel haar gewoon dat het je eerste bezoekje is... en het komt vast goed!
Success!

Bovendien vind ik ze ook erg lief! En verder weet ze echt wel wat mannen lekker vinden hoor.

Vertel haar gewoon dat het je eerste bezoekje is... en het komt

Success!

Success!

Success!
Oke, bedankt van deze info!
Ik zag in de agenda van Freya dat ze donderdag beschikbaar is van 10.30 tot 20.00, maar van 14.00 tot 16.00 gangbang, tussen die tijd is ze dan niet beschikbaar voor prive ontvangst?

Oke, bedankt van deze info!
Ik zag in de agenda van Freya dat ze donderdag beschikbaar is van 10.30 tot 20.00, maar van 14.00 tot 16.00 gangbang, tussen die tijd is ze dan niet beschikbaar voor prive ontvangst?
Neen! Tijdens de gangbang deel je haar met andere mannen!
Voor een één-op-één dus beter daarvoor (of erna)

Neen! Tijdens de gangbang deel je haar met andere mannen!
Voor een één-op-één dus beter daarvoor (of erna)
Daar doe ik helemaal niet aan mee, ieder zijn ding zeg maar. Ik boek haar wel voor 14u, na haar gangbang vind ik niet echt proper meer als je begrijpt wat ik bedoel en zal ze niet veel "zin" meer hebben ook (denk ik)

Terug
Bovenaan Onderaan