Recensie Nicole, Gent, Pieter Vanderdoncktdoorgang 16/M (dag en avond) 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

endomorphisme

Newbie
Forumpionier
17
03/07/21
14
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nicole
~20-25 years old
Blonde wavy hair
Works from 14.00 to midnight

I met Nicole Tuesday evening and I had a very nice time with her.
100€/30min including footfetish, blowjod (with condom) and sex.
She is a very nice girl. I will probably meet her again in the future.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nu op nummer 23R VDD naast haar vriendin Nely. Ze werkt overdag en blijft tot ongeveer 22.00 uur 's avonds. Maandag rustdag. Ze moet tussen de 24 en 28 jaar oud zijn.
Mooie vrouw met mooie goed geplaatste rondingen en natuurlijke borsten. Ze is erg aardig, goed gesprek.

Qua service is ze zeer professioneel. Misschien te veel (ze kondigt maar 2 posities aan voor 50€). prz mogelijk voor 50€ meer. Ze kent het vak. ze doet de dingen goed. Goede pijpbeurt, cowgirl, ze laat ons spelen met haar borsten. doggy. Veilige gok voor de buurt. Ze is er niet om de klant op te lichten.

Ik weet niet of ze na verschillende bezoeken meer GFE kan zijn, maar ze is een leuke meid om weer te zien.
 
Laatst bewerkt:
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
200
Gisterenmiddag bij deze toch wel zeer knappe verschijning langs geweest.Ik vroeg haar voor halfuurtje wat geen probleem was pzc was 50 euro extra en tongkussen ook 50 euro extra dus het volledige pakket genomen.De kamer was zeer verzorgd en de dame in kwestie ook.Op het bed plaatsgenomen en toen gaf ze een geweldige GFE ,pijpen was geweldig met lekker veel deepthroat en gagging evenals het tongzoenen wat ze zeer passioneel doet alsof ze er zelf van genoot...mocht mijn vingers overal late´ glijden ook in haar poesje waar ze zichtbaar van genoot.Dan afgewerkt in doggy en mocht als extra mits bijbetalen in haar mond klaarkomen wel zonder condoom mits 100 euro extra waar ik voor bedankte.Ze lijkt soms wat stuurs maar is heel GFE.Voor herhaling vatbaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan