Recensie Nicole, Heerlen (voorheen Almere, Purmerend) 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

makkebeer

Meubelstuk
Forumpionier
1.603
01/07/21
1.713
91
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerlen/588546-nicole
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmorgen bij cubaanse Nicole op bezoek geweest, voor een uurtje geboekt.
Foto 's zijn met een afgeplakt hoofd ( met een emoji) dus was afwachten hoe ze er in het echt zou uitzien.
Maar er werd open gedaan door een enthousiaste mooie ebony girl, wel wat ouder als de 30 waarmee ze adverteert, maar een beautie.
Eerst kort gesprek over mijn profielfoto met daarop mijn kleinkinderen, dus het ijs was snel gebroken.
ze spreekt perfect Engels, dus gemakkelijk converseren.
Betaald en beide uit de kleren.
Haar slanke ebonybody komt overeen met de foto's en voelt zijdezacht aan als van een twintigjarige.
Enig minpuntje op dat perfecte lichaam,zijn haar sillies, voelen wat hard aan.

Mijn kleine vriend was nog in slaap, maar daar bracht ze snel verandering in door teasing met haar handen en nagels over mijn naakte lichaam te strelen.
He is awake zei ze, toen hij stijf overeind stond, condoom erom en pijpen.
Jammer dat ze dat niet zonder doet, anders zou het nog lekkerder zijn, maar ook ze adverteert ook niet met pzc.
Verder niks te klagen, pijpen doet ze met veel gevoel en ze likt ook je ballen en eromheen.
Ze vroeg of ik van 69 hield, ja natuurlijk
Ze draaide haar lichaam om en haar fijngevormde billen landen in mijn handen en haar doos op mijn mond.
Ik likte met enthousiasme haar kutje en zij verder met pijpen.
Duurde niet lang of ze begon mee te bewegen met haar kontje en klit.
Ik deed extra mijn best en ze kwam klaar, of misschien deed ze alsof maar dan leek het overtuigend, althans voor mij.
Tijd voor andere positie met zij on top in cowgirl en reverse cowgirl werd ik langszaam bereden.
Lekkere strakke doos heeft ze, ondanks gebruik glijmiddel.
Ondertussen verdrink je in haar grote ebony ogen, wat een lekker wijf toch.
Als ik geen condoom omhad, dan had ik haar allang volgespoten denk ik.
In beide cowgirl posities wisselt ze naar een hurkstand, waarbij ze rechtstandig over je paal glijdt, die dan ook helemaal verdwijnt in haar roze doos.
Ze neemt de tijd moet ik zeggen.
gewisseld naar missio, maar zo kreeg ik hem er niet helemaal in,
dus al snel naar doggy
die zachte billen in je handen en haar lekker nemen
harder en harder, het bed begon wat mee te kraken, ze drukte het hoofdeind tegen de muur
het kraken stopte en ik kon mij even uitleven tot mijn energie effe op was.
ze bleef in doggy staan, effe uitrusten en weer knallen
het bed begon weer mee te kraken
het moment om zinderend haar kutje vol te spuiten, nou ja het condoom in haar kutje.
maar het hoogtepunt liet op zich wachten
weer omgedraaid, condoom eraf
met haar on top, begon ze mijn penis te masseren met veel afwisseling
met een beetje glijmiddel en olie erop, werd de massage wat intenser, maar hij weigerde te spuiten, terwijl ze toch goed haar best deed.
Ging haar maar helpen
Terwijl ik mijzelf klaartrok, speelde zij wulps met haar borsten om me geiler te maken.
Duurde dan ook niet lang of ik kwam zinderend klaar.
Ze maakte alles netjes schoon met papieren doekjes.
Ik had nog 10 - 15 minuten maar het was oke zo, een tweede keer zou er toch niet inzitten.
Ze bedankte voor mijn kwakkie, nou graag gedaan hoor, daar kwam ik voor.
Onder het aankleden nog wat gepraat.

Deze review is al van langer geleden, maar link van Nicole was weg tijdens corona.
Destijds 2x bezocht in Amsterdam, nu terug in Heerlen.
Te ver weg anders had ik alweer met haar in standje 69 gelegen.
 
Ik kan mij 100% vinden in Makkebeer's review. Ik heb haar ong. 3x bezocht in Purmerend en ze is verslavend....ik heb bijna hetzelfde meegemaakt en voor mij ging ze ook nog eens lekker geil dansen gehuld in een zwarte bodystocking met haar mooie ronde billen voor mijn neus. Wat ik helaas niet heb ervaren is dat ik haar lekker lang 69 mocht likken maar misschien was ze bang voor Covid? Ik mocht wel maar alleen maar 5 minuutjes tot mijn spijt...en voor de 2e keer de "baas" aan het werk zetten? Dat heeft ze bij mij ook niet gedaan. Misschien komt dat omdat ik meestal half uurtjes doe en bij een uur komen de extra's tevoorschijn? Nicole is een welkome afwisseling hier in Purmerend want het aanbod bestaat meestal uit ,mag ik zeggen "ranzige wijven" met wazige foto's op hun profiel. Als je dat dan vergelijkt met bv. Amstelveen (kinky.nl) dan lijkt het aanbod daar een al classy fotomodellen te zijn...zucht.
Als Nicole weer Purmerend is ben ik de 1e die bij haar aanklopt en ga ik zeker voor een uur. Wat een lekkere geile vrouw is zij!!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/heerlen/588546-nicole
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nicole was "plan B". Ik had een date afgesproken met een andere Zuid Amerikaanse. Maar helaas was deze dame (zoals vaker gebeurd) gevlogen waardoor Nicole op de rol stond. Direct contact en ze had ook nog eens direct tijd.

Na een vriendelijke begroeting met haar naar de kamer gegaan. Nicole is een aardige, lieve en beleefde vrouw die direct een gesprek met je aangaat. Zeker voor de nerveuze wandelaar is dit prettig. Had ik deze keer gelukkig geen last van en heb even fijn kennisgemaakt.

De mogelijkheden bij Nicole zijn niet erg uitgebreid maar wat ze aanbiedt doet ze met volle overgave en met zeer veel gevoel. Ze maakt je heel ontspannen en ze geeft je het gevoel dat er geen klok is en dat er zeeën van tijd zijn.

Ze voelt erg goed aan, een heerlijke zachte huid. Zelfs, ondanks dat zij haar borsten wat geholpen heeft, voelen deze ook prima aan.

Na het voorwerk met diverse standjes aan de slag gegaan waarbij zij de keuzes en mogelijkheden aan je voorlegt, je gaat je niet vervelen ;)

Uiteindelijk heeft ze het, op mijn verzoek, met een handjob afgemaakt. Met zeer veel gevoel heeft ze mij naar een hoogtepunt gebracht. Haar mond viel van verbazing steeds verder open toen ik maar niet ophield met spuiten, hoewel ik weet dat ik bovengemiddeld "loos" verraste ik deze keer mezelf ook wel een beetje.

Al met al prima date gehad met een heerlijke vrouw.
 
Jammer dat ze niet naar Amsterdam komt deze keer. Ben ook 2x bij haar geweest. Al wat langere tijd geleden. Heb daar nog recensie op het andere forum over geschreven. Altijd leuk haar weer een keer te zien. Knappe verschijning.
 
@Marky En je review hier dan?? Of plukken we alleen de vruchten van onze recensies, waardoor jij een topdate hebt gehad.
Sorry lees dit nu pas! Maar mijn ervaring was echt top! Hele aardige en sociale dame die je op je gemakt stelt en haar best doet. Erg knap is ze. En goede pmc en heerlijk intiem. Tevens ook nog eens een goede massage gehad!
 
Nu weer in Heerlen.
Pzc en tongen doet ze niet , maar beffen mag ook al niet.
Blijft dan toch weinig geils over hoor.
Dit was bij de andere donkere schone Dee Lilah ook al.
 
is dit haar?
Is een mooie vrouw ook, maar voor mijn gevoel een andere. Andere ebony Nicole gebruikte altijd een smiley als hoofd. Of ze moet nu alle oude foto's hebben weggegooid. Maar oude link werkt ook niet. Dus dan zou ze een heel ander account hebben aangemaakt. Ik houd het er op dat dit een andere dame is maar ben niet 100% zeker.
 
Chanel is inderdaad voorheen ebony Nicole, ik herken de sproetjes tussen haar borsten 😀
Ik ben er nog niet zeker van. Volgens mij staan er op dit profiel meerdere foto's van verschillende dames door elkaar. Minimaal 2 verschillende vrouwen. De een is iets donkerder dan de andere. Maar wie is wie nu?
 
Ik weet zeker dat Chanel de voormalige Nicole is. Hoe het precies zit met haar profiel en de verandering van advertentie en telefoonnummer weet ik niet. Ze zal wel haar redenen hebben..
Ik ben vroeger 3 of 4 keer bij Nicole geweest, maar Chanel is duidelijk een andere vrouw.
De borsten van Nicole zijn groter dan op de foto's van Chanel.
Nicole pijpte trouwens nooit zonder condoom, maar je mocht haar altijd wel beffen.
Overigens is Chanel als de foto's kloppen een nog mooiere en jongere vrouw dan Nicole.
 
Ik zie ook de oude account van ebony Nicole nog (die had ik opgeslagen) Hij is nog zichtbaar maar gewoon niet actief. Als je je account dan wisselt dan verwijder je ook je oude account helemaal. Dat is in dit geval niet gebeurt. Ik ben het dus met Makkebeer eens dat dit een andere dame is.
 
Nicole zit nu in Purmerend en hoe toevallig Chanel zit ook in Purmerend. Ik durf wel aan dat deze dame onder 2 verschillende namen adverteert met een dubbele simkaart in haar telefoon. Want in Apeldoorn stonden de advertenties er ook al 'allebei' op t zelfde moment. Deze Nicole is dus Chanel.

Ik ben alleen nog niet 100% zeker dat dit de Ebony Nicole is die eerder adverteerde.
Zij zat ook met enige regelmaat in Purmerend. Niet alle dames komen daar. Dus het zou zo maar kunnen.

Check zelf de advertenties in dezelfde plaats Purmerend.


 
Ik blijf het moeilijk vinden, de ene is 34 en de andere 35. Vorig jaar nog een bezoekje aan Nicole gebracht, toch twijfel ik als ik naar deze foto's kijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan