Recensie Nicole 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelaar5

Stamgast
Forumpionier
613
04/07/21
991
44
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nicole is wel een reden om vaker naar Diamonds te gaan. Ze heeft een heel knap gezicht. Op dit moment donderbruine dreadlock extensions, maar ze heeft in het verleden ook al blond en rood haar gehad. Haar eigen klanten herkennen haar soms niet eens vanwege die wisselingen. Ze heeft aardig wat tattoos en een navelpiercing. Absolute 5 sterren kamer! Ze heeft een wat grappige stem, waardoor elk woord een beetje op een miauw lijkt. Zo kroelt ook als een katje. Ik had al aangekondigd later graag met haar naar de kamer te gaan. Ze kwam op een gegeven moment bij me zitten en kroop dicht tegen me aan voor een kwartiertje pre-sales service. Daarna heb ik haar gevraagd een sleutel te halen.

Ze begon al voor het bed te tongzoenen en dat bleef ze veel en gul doen tijdens de kamer. Ook het pijpen werd afgewisseld met wat zoensessies waarbij ze zeer vaardig op zoek ging naar mijn erotische zones. Het pijpen ging over in 69 en toen heb ik maar snel gevraagd om het condoom te monteren, want ik hield het al bijna niet meer. Neukend in 2 posities het tot een happy einde gebracht. Ook daarna gaf ze in de club regelmatig aandacht. Ze vertelde 2 dagen in LR te hebben gewerkt, maar ze was daar op de 1 of andere manier absoluut niet op haar gemak, terwijl ze in Diamonds zich juist goed voelde, dus ik denk dat ze er nog wel een tijd blijft.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan