nieuw hier, op zoek naar eerste TS ervaring

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ronny32m

Newbie
14
26/10/22
6
3
Hey, zoals de titel al beschrijft, ben ik nieuw hier.


Ik ben al geruime tijd aan het fantaseren over een eerste TS ervaring, hiervoor ben ik op zoek naar een erg vrouwelijke versa (actief/passief) in de regio Belgisch Limburg...

Door hier eens rond te lezen naar de reviews, ben ik eerder terughoudender geworden, gezien er toch wel enige negatieve ervaringen naar boven komen soms.



Zo vond ik op redlights deze knappe TS https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/deborah-ferrari-4.html Maar jammer genoeg geen info over te vinden hier.



Ik heb het ook best moeilijk om met mn gsm via telefoon/sms/whatsapp contact op te nemen, gezien ik mijn privéleven toch wel gescheiden zou willen houden. Zijn er dames die via email of PB via redlights afspreken?
 
Nefertite deze week nog bezoekje gebracht; lekker elkaar opgegeild en goeie ongeremde sex, interne donatie mocht ik wel niet doen, dan maar op buik.

Ze heeft een geil gespierd lichaam met dikke borsten, enkel die kop is een tikkeltje te mannelijk vind ik.

Goeie ts wel met harde grote pik, zeker herhaling vatbaar
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan