Nieuwe dames en onrespectvol gedrag (ramen Gent)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lonewolf

Vaste klant
220
23/12/21
267
4
Na het bezoekje bij een dame die al langere tijd werkzaam is in gent. Hebben we nog een tijdje zitten praten over de nieuwe dames die onlangs toegekomen zijn en hun prijzen. Enkele van die nieuwe zouden onder de normale prijs gaan. Nu krijgen vele wat de schrik dat die lage prijs de norm gaat worden. Sommige zouden volgen en andere denken eraan om er dan met te stoppen. Zou toch jammer zijn moesten enkele gekende dames hierdoor opeens moesten verdwijnen. We weten ook maar al te goed dat de meeste van de nieuwe hier maar voor een paar maand zijn.

Door het aanbieden van de lagere prijs, gaan sommige van mannen er van uit dat het bij alle dames zo is. En als ze dan geweigerd worden, ze agressief reageren. Denk wel dat meeste weten op welke groep wandelaars de dame het had. Vooral die dat in het weekend afzakken naar gent.

De keuze uit nieuwe dames zal iedereen wel toejuichen. En de lage prijs ook voor vele.

Maar gaan we door de nieuwe trend niet kwaliteit verliezen? En tegen de zomer niet met veel lege ramen komen te zitten?
 
Ik krijg juist het idee dat sommigen denken dat hun poesje van goud is en dat geld voor ons aan de bomen groeien.

Ik zie vaker prijzen richting 250+ voor een uurtje en dan komen er toeslagen voor extra's zoals pzc er nog bij.

Bij de ramen in den haag valt het gelukkig nog mee. Amsterdam doe ik niet meer, want daar te vaak mee gemaakt dat zelfs vragen zich volledig uit te kleden al extra was.

En zelfs als je prijs en daden overeenkomt is het nog afwachten of het ook na gekomen wordt op de kamer.

De goede kwaliteitsdames zullen de klanten echt wel aan blijven trekken, maar als ik 'meh, de druk is er tenminste van af' sex krijg dan ga ik net zo goed naar eentje die dat ook geeft tegen lager prijs.

Niet voor niets dat ik periodiek terug ga naar enkele dames die iets meer vragen, maar goede diensten leveren.
 
Na het bezoekje bij een dame die al langere tijd werkzaam is in gent. Hebben we nog een tijdje zitten praten over de nieuwe dames die onlangs toegekomen zijn en hun prijzen. Enkele van die nieuwe zouden onder de normale prijs gaan. Nu krijgen vele wat de schrik dat die lage prijs de norm gaat worden. Sommige zouden volgen en andere denken eraan om er dan met te stoppen. Zou toch jammer zijn moesten enkele gekende dames hierdoor opeens moesten verdwijnen. We weten ook maar al te goed dat de meeste van de nieuwe hier maar voor een paar maand zijn.

Door het aanbieden van de lagere prijs, gaan sommige van mannen er van uit dat het bij alle dames zo is. En als ze dan geweigerd worden, ze agressief reageren. Denk wel dat meeste weten op welke groep wandelaars de dame het had. Vooral die dat in het weekend afzakken naar gent.

De keuze uit nieuwe dames zal iedereen wel toejuichen. En de lage prijs ook voor vele.

Maar gaan we door de nieuwe trend niet kwaliteit verliezen? En tegen de zomer niet met veel lege ramen komen te zitten?
Ik snap je probleem niet omdat nieuwe dames voor minder willen werken is toch alleen maar goed. Zo zakken de prijzen en hoef jij minder te betalen, was het in Amsterdam maar ook zo want hier lijkt alles maar duurder te worden. En zelfs als sommige dames verdwijnen er komen altijd weer nieuwe dames in de plaats en kwaliteit zal er altijd wel tussen staan.
 
Klopt wel. Ik werk ook aan een iets hoger tarief dan de meeste die prive ontvangst aanbieden. Krijg ook regelmatig het antwoord dat er goedkopere zijn.. maar elke iet of wat slim denkende mens weet dat je dan meestal ook geen kwaliteit krijgt.. Ik heb bijv op een locatie ontvangen waar een andere dvp de helft van mij vroeg.. maar toch had ze nauwelijks klanten.. Ze zullen 1x gaan omdat het goedkoop is en daarna niet meer.. Ik heb liever wat minder klanten die vaste klant worden, dan veel aan een goedkoop tarief.. Ook de gene die vaak het minst willen betalen hebben de meeste eisen en minst respect..
 
Ik houd het voornamelijk bij "vaste dames". En bij hen staan ook "onze" prijzen vast. Bij sommigen van hen al tijden. Ofschoon ik wel eens wat extra's opdiep, want niet iedere dame sekst zichzelf elk jaar tot miljonair.

Ik vermoed wel (op dit forum zo eens rond lezend) dat er lang niet altijd een correcte verhouding bestaat tussen de vraagprijs en de geleverde prestatie en dat een "dure" dame niet altijd kwaliteit levert omdat ze haar diensten duur verkoopt en een "tamelijk goedkope" dame niet altijd mindere (of slechte) diensten verleent omdat ze (wat) minder vraagt.

Waren de vraagprijzen altijd rotsvaste indicatoren voor de kwaliteit van de diensten, kiezen zou een stuk gemakkelijker zijn.

Verder is het altoos een één op één situatie. Binnen de kaders van wat een dame een specifieke klant biedt voor een met hem afgesproken bedrag, krijgt hij wat hij wil, als alles goed gaat.

Maar dat wil niet zeggen dat èlke klant dan automatisch ook "binnen die kaders valt" met eenzelfde diensten- en prijsaanbod.

Het is meer een marché aux puces dan een prijs-vaste winkelketen. Op de markten wordt dikwijls de prijs bepaald per individu. En bijvoorbeeld een boek of een CD is bij de ene handelaar zoveel, terwijl bij een andere marktkoopman hetzelfde boek of dezelfde CD (kwalitatief ongeveer gelijk) iets meer of iets minder kost.

Maar hoe berooid je ook bij een dame vandaan komt, je komt hopelijk niet thuis onder de puces.
 
Ik snap je probleem niet omdat nieuwe dames voor minder willen werken is toch alleen maar goed. Zo zakken de prijzen en hoef jij minder te betalen, was het in Amsterdam maar ook zo want hier lijkt alles maar duurder te worden. En zelfs als sommige dames verdwijnen er komen altijd weer nieuwe dames in de plaats en kwaliteit zal er altijd wel tussen staan.
Ik heb er niet echt een probleem mee. Juist de gedachte dat erna een tijd weer minder dames zullen zijn. Want ze moeten dan al het dubbel aantal mannen krijgen om evenveel te verdienen. Dan gaan er enkel maar nieuwe dames komen die je rap willen afwerken. Om geen klant te missen.
Ik heb wel iets tegen die mannen die toekomen met hun dure wagen, merkkleren. Maar dan 50€ te veel vinden. Blijf dan gewoon thuis e.
 
Ik had het vooral op de prijs bij de raamdames in gent. Ik merk ook dat de prijzen bij prive ontvangst soms wat hoog zijn. Maar die dames mogen natuurlijk hun eigen prijs kiezen. Ik zelf heb al een paar keer meegemaakt dat de dame na afloop zegt, dat ze de hoge prijs vraagt om het kaf van het koren te scheiden. En dat bij een volgende afspraak de prijs lager is. Zal natuurlijk ook afhangen van het respect dat je toont. En zal niet bij alle dames zo zijn. Verder zijn er paar vaste dames die ook werken met "onze" prijs. Ze zijn allemaal zo slecht niet ze 🙂
 
Het is een tijdje geleden dat ik in Gent geweest ben ( helaas , want ik heb me er niet verveeld) Maar was het niet zo dat de relatief dure dametjes overdekt in het glazen straatje zaten en de goedkopere om de hoek in de Belgradostraat ?
Dure? Ik denk dat ze allemaal de zelfde startprijs hebben. De extra's kunnen duurder zijn. Nu is het wel zo dat in Belgradostraat de iets oudere dames zitten. Althans de laatste keer dat ik daar eens gekeken heb. Dat zou kunnen dat die iets minder vragen.
 
Na het bezoekje bij een dame die al langere tijd werkzaam is in gent. Hebben we nog een tijdje zitten praten over de nieuwe dames die onlangs toegekomen zijn en hun prijzen. Enkele van die nieuwe zouden onder de normale prijs gaan. Nu krijgen vele wat de schrik dat die lage prijs de norm gaat worden. Sommige zouden volgen en andere denken eraan om er dan met te stoppen. Zou toch jammer zijn moesten enkele gekende dames hierdoor opeens moesten verdwijnen. We weten ook maar al te goed dat de meeste van de nieuwe hier maar voor een paar maand zijn.

Door het aanbieden van de lagere prijs, gaan sommige van mannen er van uit dat het bij alle dames zo is. En als ze dan geweigerd worden, ze agressief reageren. Denk wel dat meeste weten op welke groep wandelaars de dame het had. Vooral die dat in het weekend afzakken naar gent.

De keuze uit nieuwe dames zal iedereen wel toejuichen. En de lage prijs ook voor vele.

Maar gaan we door de nieuwe trend niet kwaliteit verliezen? En tegen de zomer niet met veel lege ramen komen te zitten?

Dat is simpelweg een kwestie van vraag en aanbod natuurlijk. Nieuwkomers zullen zich altijd in de markt moeten vechten, terwijl de dames die er al lang staan vast wel hun vaste klanten zullen hebben als ze een beetje service leveren.
 
Dure? Ik denk dat ze allemaal de zelfde startprijs hebben. De extra's kunnen duurder zijn. Nu is het wel zo dat in Belgradostraat de iets oudere dames zitten. Althans de laatste keer dat ik daar eens gekeken heb. Dat zou kunnen dat die iets minder vragen.
"relatief duur" schrijf ik dan ook , dus duur in de zin dat er anderen zijn die het goedkoper aanbieden , ik vond het glazen straatje een hele mooie locatie en de dames die er zaten zagen er oogverblindend uit en ik stel me dan ook voor dat daar een hoger tarief gevraagd wordt dan in een shabby straatje als de Belgradostraat
Wat het instaptarief is kan me niet zo gek veel schelen , ik vraag altijd wat een uur kost namelijk en in de Belgradostraat was dat geloof ik bij de dame waar ik geweest ben alleszins redelijk bij een wat rijpere Latina waarvan de naam me ontschoten is

Een maat van me ging in het glazen straatje binnen bij een jonge knappe ik meen Bulgaarse dame en die stond na 10 minuten weer buiten voor ik geloof 50 Euro
Ik weet niet meer wat ik betaald heb maar ik weet wel dat als er 300 Euro gevraagd zou zijn ik niet naar binnen was gegaan , dus verschillende tarieven waren er wel
 
Hier in Amsterdam is voor thuisontvangst de norm ook van 150 p.u. naar 200 p.u. verschoven. Aangezien ik mijn budget niet heb (kunnen) aanpassen ga ik voor hetzelfde geld niet 4x maar 3x. Dat betekent dus dat een van de vier dvp's 150 euro misloopt bij mij. Tsja, het is wat het is
 
Ik heb ook nooit een groot verschil gemerkt tussen de verschillende straten in Gent wat betreft de prijs.
Ook wel de indruk dat de wat oudere hoeren soms iets goedkoper zijn, maar dat is dan ook niet alleen in Gent zo.
In de Belgradostraat zitten wel meestal de wat ouderen.
 
"relatief duur" schrijf ik dan ook , dus duur in de zin dat er anderen zijn die het goedkoper aanbieden , ik vond het glazen straatje een hele mooie locatie en de dames die er zaten zagen er oogverblindend uit en ik stel me dan ook voor dat daar een hoger tarief gevraagd wordt dan in een shabby straatje als de Belgradostraat
Wat het instaptarief is kan me niet zo gek veel schelen , ik vraag altijd wat een uur kost namelijk en in de Belgradostraat was dat geloof ik bij de dame waar ik geweest ben alleszins redelijk bij een wat rijpere Latina waarvan de naam me ontschoten is

Een maat van me ging in het glazen straatje binnen bij een jonge knappe ik meen Bulgaarse dame en die stond na 10 minuten weer buiten voor ik geloof 50 Euro
Ik weet niet meer wat ik betaald heb maar ik weet wel dat als er 300 Euro gevraagd zou zijn ik niet naar binnen was gegaan , dus verschillende tarieven waren er wel
Eerlijk gezegd weet de prijzen voor 1u niet in het glazenstraatje. Daar geloof ik best dat er soms een groot verschil kan zijn van dame tot dame. Als ze daardoor minder klanten zien, is het hun eigen keuze. Maar ik had het meer op de instapprijs.
Dat is simpelweg een kwestie van vraag en aanbod natuurlijk. Nieuwkomers zullen zich altijd in de markt moeten vechten, terwijl de dames die er al lang staan vast wel hun vaste klanten zullen hebben als ze een beetje service leveren.
Maar als ge als nieuwkomer in de markt wil vechten, door een lagere instapprijs te vragen. Maak je het volgens mij alleen maar moeilijker. Want als je na een tijd die wilt verhogen, zul je ook net iets meer moeten kunnen aanbieden. Anders gaan ze wegblijven.
Ik denk dat veel dames daar hun vaste klanten zien als zekerheid voor hun kosten (huur raam, huur huis, rekeningen, enzo) en de toevallige klanten als extra winst.
 
Maar als ge als nieuwkomer in de markt wil vechten, door een lagere instapprijs te vragen. Maak je het volgens mij alleen maar moeilijker. Want als je na een tijd die wilt verhogen, zul je ook net iets meer moeten kunnen aanbieden. Anders gaan ze wegblijven.
Ik denk dat veel dames daar hun vaste klanten zien als zekerheid voor hun kosten (huur raam, huur huis, rekeningen, enzo) en de toevallige klanten als extra winst.
Waarom zou je een lagere prijs niet later kunnen verhogen als daar de mogelijkheden voor zijn ? Als die vaste klanten het niet willen betalen en een ander wel dan hebben ze gewoon pech gehad

Er kunnen zoveel redenen zijn om prijzen tijdelijk te verhogen of te verlagen , als je bijvoorbeeld op een zondagmorgen gaat als de rest van Gent zijn kater ligt uit te slapen zal een dame je liever zien aankomen om een uurtje te blijven en gelijk met haar eerste klant haar kamerhuur al verdiend te hebben dan op een zaterdagavond als het achteraan sluiten is , dame blij en ik blij dan , ik ben toch een ochtendmens

Als het beestenweer is en er zowat geen klant zijn neus buiten de deur steekt zal ze ook blij zijn met elke klandizie die er te krijgen is
Een viskraam gooit ook zijn handel in de aanbieding als hij ermee dreigt te blijven zitten op het eind van de dag tenslotte
Op een instaptarief moet je niet afdingen vind ik persoonlijk , maar als je zoals ik aangaf vraagt wat een uurtje kost op een stille tijd is er best wat mogelijk vaak
 
Maar als ge als nieuwkomer in de markt wil vechten, door een lagere instapprijs te vragen. Maak je het volgens mij alleen maar moeilijker. Want als je na een tijd die wilt verhogen, zul je ook net iets meer moeten kunnen aanbieden. Anders gaan ze wegblijven.
Ik denk dat veel dames daar hun vaste klanten zien als zekerheid voor hun kosten (huur raam, huur huis, rekeningen, enzo) en de toevallige klanten als extra winst.

Je kunt dan misschien eerst je vaste klantenbestand opbouwen. Vaste klanten zijn vaak toch mensen die langer binnen blijven en meer services afnemen. En dus meer betalen.

Da's dan de basis. Je zult toch iets moeten als nieuwelinge in zo'n raambuurt of je moet echt veruit de mooiste zijn.
 
@ome aad en @Balthazar blijkbaar zijn we van het zelfde type die iets langer of voor iets extra willen betalen. Maar de doornsnee wandelaar aan de ramen wil zoveel en lang mogelijk voor zo weinig mogelijk geld. Maar zijn wel de eerste om te klagen over het minste.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan