Nieuwsgierig anaal

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nick67

Vaste klant
120
30/03/23
75
Het zal best al eens voorbij zijn gekomen maar kan het zo snel niet vinden...

Ik ben hetero maar merk dat ik érg nieuwsgierig ben hoe het is om anale seks te hebben (zowel geven als ontvangen). Ik vraag me af of me dat teveel pijn doet om van te kunnen genieten. Het lijkt me in ieder geval ontzetten geil om een keer te proberen!

Zijn er mensen in de buurt van Eindhoven die me dat een keer discreet willen laten ervaren zonder dat ik daarvoor moet betalen?

Groet Nick
 
Het zal best al eens voorbij zijn gekomen maar kan het zo snel niet vinden...

Ik ben hetero maar merk dat ik érg nieuwsgierig ben hoe het is om anale seks te hebben (zowel geven als ontvangen). Ik vraag me af of me dat teveel pijn doet om van te kunnen genieten. Het lijkt me in ieder geval ontzetten geil om een keer te proberen!

Zijn er mensen in de buurt van Eindhoven die me dat een keer discreet willen laten ervaren zonder dat ik daarvoor moet betalen?

Groet Nick
Ik denk het zelfde .ik zie graag de reacties👍
Ik vind ontvangen wel leuk. Ik heb wel enkel een prostaat massage gehad. En 1x een minder fijne strapon ervaring gehad.

bij beide is communicatie belangrijk. Je moet je partner laten weten of dat er meer glijmiddel nodig is, een trager tempo of mss sneller. Dat geld voor man of vrouw.
En gaat dit beter met een shemale ,om het uit te proberen ? Een man is gelijk wat anders zit je gelijk in een andere hoek ,niet verkeerd bedoeld maar ik ben hetero maar toch benieuwt hoe het ervaart of ik toch iets mis ?
 
Ik denk het zelfde .ik zie graag de reacties👍

En gaat dit beter met een shemale ,om het uit te proberen ? Een man is gelijk wat anders zit je gelijk in een andere hoek ,niet verkeerd bedoeld maar ik ben hetero maar toch benieuwt hoe het ervaart of ik toch iets mis ?
Ik ben zelf ook hetero. Ik heb nog geen shemale bezocht, maar ik overweeg het wel.

Dat komt door een paar redenen. Zoals het waarschijnlijk ook voor jou is spreekt sex met iemand met een mannelijk lichaam mij niet aan. Van mij is het ook gewoon uit nieuwsgierigheid.

ik heb al een paar prostaat massages gehad van dvp´s. Ik vind dat wel leuk zeker in combo met een bj of hj.

Als mensen dat willen wil ik gerust over mijn eeste prostaat massage vertellen hoe het ging,voelde etc. Ik ben blij dat ik het geprobeerd heb.

Ik heb 1x pegging geprobeerd. Dat was tegen gevallen. Maar dat lag aan de dvp. Ze verpeste de mood en was te terug houdend.
 
Ik ben zelf ook hetero. Ik heb nog geen shemale bezocht, maar ik overweeg het wel.

Dat komt door een paar redenen. Zoals het waarschijnlijk ook voor jou is spreekt sex met iemand met een mannelijk lichaam mij niet aan. Van mij is het ook gewoon uit nieuwsgierigheid.

ik heb al een paar prostaat massages gehad van dvp´s. Ik vind dat wel leuk zeker in combo met een bj of hj.

Als mensen dat willen wil ik gerust over mijn eeste prostaat massage vertellen hoe het ging,voelde etc. Ik ben blij dat ik het geprobeerd heb.

Ik heb 1x pegging geprobeerd. Dat was tegen gevallen. Maar dat lag aan de dvp. Ze verpeste de mood en was te terug houdend.
Dankjewel voor de reactie .maar die eerste stap nemen he 🫣ik zit er nog mee in mijn hooft ,van ben ik niet verkeerd bezig .en hou het bij de dames man denk ik dan bij mij zelf
 
Als mensen dat willen wil ik gerust over mijn eeste prostaat massage vertellen hoe het ging,voelde etc. Ik ben blij dat ik het geprobeerd heb.

Vertel!
IK had een date geboekt met een dvp. De date liep matig ik had het gevoel dat ze geen plezier had. Dus ik vroeg wat zij graag deed. Ze zei ik ben liever wat dominant. Ik vroeg is er iets wat je wil doen? Ze gaf voorzichtig aan dat ze een prostaat massage wou geven.

Ik vroeg mij toch even hoe het is. Dus dacht ik fuck it. Ik zei haar dat ik het wou proberen. Ze nam een extra condoom en glijmiddel. En zette haar tussen mijn benen.

Ze stelde mij gerust en vertelde wat er ging gebeuren. Ondertussen bracht ze glijmiddel aan,aan mijn anus( wat best koud aanvoelde). Toen deed ze het condoom rond 1 vinger.

Toen begon ze rond de sluitspier te masseren en rondjes te draaien met haar vinger. Ondertussen moest ik zo veel mogelijk ontspannen. Ze prate ook over andere dingen om mij afte leiden. Toen ze voelde ik haar haar vinger inbrengen. Ze vroeg hoe voelt het?

Best wel onwennig. Toen heeft ze mij eerst wat laten wennen en is ze beginnen pijpen een stuk geiler dan voordien. Na even bewoog ze haar vinger eens dat voelde eigenlijk best goed. Toen kwam er een speelse blik in haar ogen. En begon ze wat te plagen eens wat harder dan terug zachter ook haar snelheid aan passen. Kort om zoeken wat ik leuk vond.

Na even vroeg ze of ze eens met twee vingers mocht proberen. Dat zag ik wel zitten. Ze zei wel als het pijn doet of niet goed voelt moet je het meteen zeggen dan is het nog te vroeg. Ze haald haar vinger er uit brengt meer glijmiddel aan steekt 2 vingers in het condoom en brengt ze teraag en voorzichtig in. (Je voelt wel een verschil)

Dan begint het terug opnieuw opbowen etc. (De 2de maal ging vlotter)

Ze heeft mij zo afgewerk. Wat er ook leuk was is het moment dat je komt. Ze was mij zalig aan het masseren op het tempo dat ze pijpte. Op het momen dat ik aan gaf dat ik ging komen ging ze over naar een handjob en ze bleef vingeren. En hield ze oogcontact.

Het moment dat ik kwam was zalig. je hebt het volle genot van je orgasme met nog eens het zalige gevoel van de aanrakingen van je prostraat ieder keer dat je penis pompt.

Achteraf voel je het wel dat je bezoek in de achter deur gehad hebt. Maar het is geen pijn en het is ook niet dat je niet kan zitten achteraf.
Dankjewel voor de reactie .maar die eerste stap nemen he 🫣ik zit er nog mee in mijn hooft ,van ben ik niet verkeerd bezig .en hou het bij de dames man denk ik dan bij mij zelf
Ik begrijp je de eerste stap is de moeilijkste. Het is niet verkeerd het is ook niet gay. Het is tenslotte een vrouw die het doet.

Achteraf had ik ook geen gedachten van ik vond het leuk en heb er van genoten wil dat zeggen dat ik bi ben? Nee want mannen zeggen mij niets.

ik overweeg mss wel een shemale maar totaal niet omdat het mij aan spreekt of ik mij aan getrokken voel door hun. Maar puur om de daad. Ik wil eens gepegged worden. Dan boek je een dvp met een strapon en uiteindelijk is ze bang om hem te gebruiken. 🙄

Ergens hoop ik dat het met een shemale anders zal zijn. Want uiteidelijk is het nu het zelfde als het een strapon of een echte is.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn best wel wat dvp die hier goed in zijn. Ik ken er toevallig eentje in Antwerpen die je hierbij kan helpen. Ze zal je de eerste date nooit met een voorbind nemen, maar meer zoals Roxas al beschrijft, pas bij volgende sessies zal ze dit overwegen en dat hangt er vanaf of je het goed kan hebben of niet.
 
Er zijn best wel wat dvp die hier goed in zijn. Ik ken er toevallig eentje in Antwerpen die je hierbij kan helpen. Ze zal je de eerste date nooit met een voorbind nemen, maar meer zoals Roxas al beschrijft, pas bij volgende sessies zal ze dit overwegen en dat hangt er vanaf of je het goed kan hebben of niet.
over wie heb je het dan aub?
 
Ik had deze wens ook en heb eerdere ervaringen met Shemales gehad op de wallen en prive en had ooit een vaste Shemale Jocelyn die mij regelmatig neukte. Dat was super lekker en zij was heel lief. Verder heb ik nooit meer zo'n ervaring mogen hebben met een Shemale.

Ik ben ook overgestapt op de strap-on. Een kinky dame met een voorbinder vindt ik niet alleen geil om te zien maar ook heerlijk om door genomen te worden. Dit zijn eigenlijk mijn enige bezoekjes aan een dvp.

En advies, oefen vast met een butplug of een kleine dildo is zeer wenselijk en zorg dat je schoon bent door een klysma of te spoelen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan