Nieuwstad 54, Nicole oid?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rick2

Newbie
10
18/06/23
7
3
Wie kan mij helpen met een bestaand draadje van de volgende dame. Op de Nieuwstad 54 in de middag-shift op maandag stond een thicc dame, met fel blauwe ogen, grote billen en borsten en opvallend witte huid, sprak Engels. Toen ik haar naam vroeg zei ze iets als Nicole, maar op een manier dat ik bijna klaar kwam. Ik had alleen geen tijd... Nu zijn er hier draadjes in Groningen die lijken op deze dame? Wie kan ik hier gezien hebben?
 
Wie kan mij helpen met een bestaand draadje van de volgende dame. Op de Nieuwstad 54 in de middag-shift op maandag stond een thicc dame, met fel blauwe ogen, grote billen en borsten en opvallend witte huid, sprak Engels. Toen ik haar naam vroeg zei ze iets als Nicole, maar op een manier dat ik bijna klaar kwam. Ik had alleen geen tijd... Nu zijn er hier draadjes in Groningen die lijken op deze dame? Wie kan ik hier gezien hebben?
De enige Nicol(e) die ik ken komt uit Bulgarije. Haar kamer is net naast die van Mrs Niky. Deze Nicol was er vrijdag jl. voor het laatst, zij is naar huis voor het zomerseizoen en komt weer terug in september.
 
De enige Nicol(e) die ik ken komt uit Bulgarije. Haar kamer is net naast die van Mrs Niky. Deze Nicol was er vrijdag jl. voor het laatst, zij is naar huis voor het zomerseizoen en komt weer terug in september
Volgens mij klopt dit niet. Ik was dinsdag in de straat en zag Nicole voor het eerst sinds een maand ofzo weer zitten. Ze heeft volgens mij juist net vakantie gehad. 42-2 zit ze.
 
Volgens mij klopt dit niet. Ik was dinsdag in de straat en zag Nicole voor het eerst sinds een maand ofzo weer zitten. Ze heeft volgens mij juist net vakantie gehad. 42-2 zit ze.
Misschien zijn er meerdere Nicol(e)s.

De Nicol waar ik het over heb ken ik vanwege mijn bezoeken aan Mrs Ada.
Zij wordt erbij gehaald door Ada en samen doen zij wrede dingen bij en met mij.
Vorige week vrijdag hebben wij elkaar gezien en gesproken bij Ada, toen heeft Nicol mij verteld dat zij de dag erna terug zou gaan naar Bulgarije en pas weer ergens in september zou terugkeren.

De Nicol die ik bedoel heb ik drie weken geleden ook getroffen bij Ada, zij is dus niet een maand weggeweest.

Mogelijk/Waarschijnlijk hebben we het over verschillende personen.
 
Misschien zijn er meerdere Nicol(e)s.

De Nicol waar ik het over heb ken ik vanwege mijn bezoeken aan Mrs Ada.
Zij wordt erbij gehaald door Ada en samen doen zij wrede dingen bij en met mij.
Vorige week vrijdag hebben wij elkaar gezien en gesproken bij Ada, toen heeft Nicol mij verteld dat zij de dag erna terug zou gaan naar Bulgarije en pas weer ergens in september zou terugkeren.

De Nicol die ik bedoel heb ik drie weken geleden ook getroffen bij Ada, zij is dus niet een maand weggeweest.

Mogelijk/Waarschijnlijk hebben we het over verschillende personen.
Ik had het al gehoord van de andere Nicole. Zij wist dat er idd 2 Nicoles uit Bulgarije zijn. Vandaar de verwarring haha. Zoiets verwacht je ook niet ;):ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan